[NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice

ìk gebruik de launcher van origin om sims te spelen

Bericht 11 van 19 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

Champion

@tdretrogamer Ik zag je video pas nadat ik al een antwoord had geschreven.

Uit je Dxdiag.txt blijkt dat er een conflict is tussen de diverse startsystemen. Het advies blijft dus om er een of meerdere uit te schakelen en uiteindelijk te kiezen voor een startprogramma. In het uiterste geval zal je moeten overwegen om Origin opnieuw te installeren. 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 19 (331 Weergaven)

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice

het opnieuw installeren van origin heeft het probleem verholpen dank je sul sul

Bericht 13 van 19 (322 Weergaven)

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

Champion

@tdretrogamer Goed om te lezen en bedankt dat je het even laat weten. 

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 19 (317 Weergaven)

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice

dank je

 

Bericht 15 van 19 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

Community Manager (retired)
@tdretrogamer

Geweldig nieuws en sorry voor de late reactie! Soms heeft Origin of even een cache verfrissing nodig of een herinstallatie als hij ergens vast loopt qua data dus blij om te horen dat dit het opgelost heeft uiteindelijk.

Veel speelplezier!

Sul sul.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 19 (290 Weergaven)

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice

dank je ik ben ook laat met een reaktie maar dat geeft niet kom net van mn werk graag gedaan sul sul

Bericht 17 van 19 (284 Weergaven)

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★★★ Expert
Je had hiervoor beter een eigen onderwerp kunnen maken, @tdretrogamer. Dit houd jouw probleem gescheiden van het dit nieuws onderwerp.
Vermijd meerdere reacties erg snel achter elkaar plaatsen. Je kan door jouw geplaatste reactie liever bewerken, door op de 3 punten rechtsboven in te klikken en dan "Antwoord bewerken" kiezen.
Bedenk ook dat de informatie wat je wilt plaatsen volledig is. Overzicht van je PC kan je beter door middel van een DxDiag informatie vermelden.
Zie je soms een foutmelding, dan kan je hiervan een schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen als een bijlage bij je reactie.

Je kan beginnen met de cache van de Origin cliënt leeg te maken, daarmee zullen een aantal problemen worden verholpen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten en een bekabelde internetverbinding gebruiken, komen hierna aan de beurt. Dus ook je beveiligingssoftware.
Wijzig de instellingen bij "Gebruikersaccountbeheer" en start de programma's als een Administrator. Daarnaast kan het helpen om Windows schoon laten starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135
Laatste versie van de Origin cliënt downloaden en (schoon) installeren: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Denk er aan, dat de Origin cliënt en de spellen van Origin lokaal dienen worden geïnstalleerd.
Ook de gegevens van de spellen van Origin dien je lokaal te bewaren.


Alsnog, fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen en dat ook laat weten.

Groetjes.
Bericht 18 van 19 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★ Novice

Wow speel ik al zo lang Sims? 

 

Na sims 1 was ik blij dat 2 uitkwam, wat kun je allemaal meer en wat vind je er allemaal, spannend. Kon op vakantie wow!

 

Toen kwam sims 3 en ik was helemaal happy ik kon door de stad fietsen om boodschappen te doen of winkels en/of sims bezoeken.

Oh heerlijk 's nachts naar het kerkhof om doodsvissen te vangen en allerlei spoken/geesten tegen te komen. Soms had ik een huis vol spook vrienden.

Heb heel wat vakanties doorgebracht (zogauw als het maar kon) in het buitenland. Snel een huis gebouwd waar ik kon eten en slapen om dan weer snel op onderzoek uit te gaan. Daarom is wereldavonturen is nog steeds mijn favoriet. Al die tombe's bezoeken en allerlei dingen vinden en/of opspeuren helemaal te gek. Oh en wat denk je van duiken, ik was helemaal verkocht, lekker tussen de vissies duiken, grotten onderzoeken en dan terecht komen op een verborgen eiland.

 

Toen kwam sims 4 het heeft even geduurd voor ik het aanschafte, maar wat een plezier is deze versie. Ik ben een bouwer van huizen etc. en ik kan hier echt mijn fantasie in kwijt. En er zijn best heel veel leuke dingen te doen in de sims 4, maar voor het avontuur ga ik nog steeds terug naar 3.

De sims 4 is een top programma voor mij om te bouwen en het is meer interactief naar andere sims toe (wat super leuk is).

 

Ben sims verslaafd volgens mij, maar eh.. wie niet!

Soel soel Venus4ever

Bericht 19 van 19 (198 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help