[NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

Community Manager (retired)
Hey Simmers,
 
De Sims is officieel 21 jaar oud! Waar is de tijd gebleven? Wat is jullie meest dierbare herinnering aan de Sims en in welk deel was dit?
 
Om dit te vieren heeft het Sims team negen fantastische Sims 4 creators gevraagd hun talent met ons te delen via een livestream (link is aan het einde van de post te vinden) en kun je vanaf de update van gisteren 21 nieuwe creaties bewonderen die allemaal ontworpen zijn door jullie, de community! Super tof!
 
Deze zijn te vinden in beide spelgebieden met een groen icoontje dat voor een cadeautje staat en ze zijn gemarkeerd met de Special -> Verjaardagfilter.
 
Naast deze toevoegingen zijn er ook bepaalde fixes toegevoegd aan het spel en zal er in de toekomst gewerkt worden aan het volgende onderwerpen die al een tijdje bovenaan de waslijst staan en soms een gevoelige snaar raken:
 
- Huidskleuren voor de console versie van De Sims 4 (het doel is dit op te lossen in de volgende patch)
- Afro haarstijlen (hier zal over tijd meer aan gewerkt worden)
 
En een kleine teaser... Stapelbedden!
 
Jazeker, eindelijk! Deze zullen in Maart (nader informatie zal nog volgen) aan het basisspel toegevoegd worden na populair verzoek! Hier zal dus geen extra uitbreiding voor nodig zijn zodat iedereen hiervan gebruik kan maken.
 

 
Mocht je de livestream nog terug willen kijken (wel in het Engels) kun je deze tijdelijk: hier vinden! 
 
Voor de patch notes kun je: hier terecht! 
 

 
Sul sul,
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 1 van 19 (422 Weergaven)

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

gefeliciteerd maar na deze update blijft bijwerken branden ook als ik op bijwerken klik krijg ik de melding dat de bijwerking is geslaagd maar ik kan niet spelen want bijwerken blijft branden sul sul

Bericht 2 van 19 (388 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

[ Bewerkt ]
Champion

@tdretrogamer Zou je hier willen aangeven wat en waar het precies misgaat? Heb je al geprobeerd om het spel te repareren via Origin? Klik daarvoor op de tegel  van de sims in de spelbibliotheek en kies in het dropdown menu de optie repareren. Of klik op het wieltje naast de button spelen in Origin en kies voor repareren. Als dat niet lukt zou je dan hier willen aangeven met welk systeem je De Sims 4 speelt? Is dat een Windows pc, een MacOS of een console en geef dan ajb ook gelijk aan welke specificaties jouw systeem heeft. Hoe meer informatie je hier meldt,  hoe beter we je kunnen helpen met oplossen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 19 (383 Weergaven)

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice

ik moest gisteren sims 4 bijwerken  ik klik op bijwerken ik krijg de melding dat het bijwerken is gelukt maar ik kan niet op spelen klikken omdat bijwerken blijft branden

ik heb een video daarvan

Bericht 4 van 19 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice
@tdretrogamer highend i9 rtx 2080 16 gig mempc het is na de update gebeurd ik heb alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niks ik heb het gerepareerd maar niks
Bericht 5 van 19 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice
@tdretrogamer win 10
Bericht 6 van 19 (365 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

Champion

@tdretrogamer Maak je gebruik van antivirus software en zo ja welke? Als je gebruik maakt van Sophos die mogelijk is bijgeleverd door Dell dan is het advies om dat programma te de-instaleren en te kiezen voor een ander (gratis) antivirusprogramma. Avast of AVG werken in ieder geval beter met Origin en De Sims 4. 

Als je gebruik maakt van OneDrive is het advies om die uit te schakelen: OneDrive uitschakelen of verwijderen - Office-ondersteuning (microsoft.com) of zelfs te verwijderen. Als je eventueel een DxDiag.txt zou willen maken https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ en bij een eventueel volgend antwoord als bestand zou willen bij voegen dan kunnen we beter beoordelen waar het probleem aan ligt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 19 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice

ja ik gebruik panda dome al 6 jaar en had tot dan toe geen problemen met sims 4 na de update gebeurde het 

Bericht 8 van 19 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

★★★ Novice

hier is de video link van mijn yt kanaal https://youtu.be/TdqF_TPjgRQ

 

Bericht 9 van 19 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [NIEUW] - De Sims 4 is officieel 21 jaar oud! Tijd voor een feestje.

[ Bewerkt ]
Champion

@tdretrogamer Ik vermoed dat het probleem zit in de applicatie waarmee je de Sims 4 start. De GameManagerService.exe van Razer is hier de boosdoener. Mijn advies is om voor het starten van de Sims 4 gebruik te maken van de standaard opties. Dat wil zeggen of via de Origin applicatie, De EA Desktop of als je gebruik maakt van Steam via Steam. 

 

Helemaal onderin de DXdiag.txt staat aangegeven tot dat de GameManagerService.exe een conflict veroorzaakt met Steam. Dat wil dan ook direct zeggen dat er een conflict is tussen de Steam service en de Razer Cortex. Mijn advies is om desnoods de Razer Cortex even uit te schakelen en De Sims 4 te starten met Steam.

 

Zelf maak ik gebruik van de Origin applicatie en ondervind daar geen problemen mee. Het is wel bekend dat er vaker problemen voorkomen tussen Steam en Origin en het is zeker verstandig om ook te kijken op de hulp pagina's van Steam om het conflict tussen Steam en Razer cortex op te lossen.

 

Hopelijk dat de Sims 4 wel start als je Razer even op het tweede plan zet.

 

Veel succes.

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 19 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help