Re: Muziek blijft doorspelen in game na update van 27 juli

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Muziek blijft doorspelen in game na update van 27 juli

★ Novice

Na de update van 27 juli blijft de muziek doorspelen in mijn game. Een muziekje is leuk hoor, maar niet constant 😂.

Bericht 1 van 4 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Muziek blijft doorspelen in game na update van 27 juli

Champion

@jantinezijlstra Heb je al geprobeerd om je spel helemaal af te sluiten en weer opnieuw op te starten? Meestal wil dat wel helpen. Als je er daarna nog last van hebt kan je proberen om De Sims 4 even te repareren in Origin. Klik daartoe met de rechtermuisknop op de tegel van de Sims 4 in de spelbibliotheek van Origin en kies repareren. Als het dan aan blijft houden laat het even weten.

 

Alvast bedankt en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (277 Weergaven)

Alle reacties

Re: Muziek blijft doorspelen in game na update van 27 juli

Champion

@jantinezijlstra Heb je al geprobeerd om je spel helemaal af te sluiten en weer opnieuw op te starten? Meestal wil dat wel helpen. Als je er daarna nog last van hebt kan je proberen om De Sims 4 even te repareren in Origin. Klik daartoe met de rechtermuisknop op de tegel van de Sims 4 in de spelbibliotheek van Origin en kies repareren. Als het dan aan blijft houden laat het even weten.

 

Alvast bedankt en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (278 Weergaven)

Re: Muziek blijft doorspelen in game na update van 27 juli

★ Novice
@Trismagistos Thanks, dit is inderdaad gewoon de oplossing🤭.
Bericht 3 van 4 (261 Weergaven)

Re: Muziek blijft doorspelen in game na update van 27 juli

Champion

Graag gedaan @jantinezijlstra!

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (257 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help