Mijn sims start niet op

door xjaylinnx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Mijn sims start niet op

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @xxrobinxxnibor,

Je hebt het over aangepaste content. Kun je ons toevallig laten weten hoe je deze verwijdert hebt? Kijk ook wat de stappen van @Trismagistos doen.

Heb je al eens geprobeerd de 'De Sims4' folder in 'Mijn Documenten/Electronic Arts' aan te passen?

1. Ga naar Mijn documenten/Electronic Arts
2. Geef de Folder 'De Sims 4' of 'The Sims 4' liggende aan de taal een andere naam zoals 'De Sims 4 Test'
3. Start nu Origin nogmaals op en start De Sims 4 nogmaals.

Start hij nu wel gewoon op?

Houd in de gaten dat mocht hij opstarten al jouw aangepaste content en opgeslagen families niet te vinden zullen zijn en alles is alsof hij opnieuw begon. Geen angst! De opgeslagen families staan in de folder die we een andere naam hebben gegeven en in die folder kun je de folder 'saves' vinden met al jouw families.

Na het opnieuw opstarten is er als het goed is een nieuwe 'De Sims 4' folder aangemaakt. Je kunt de saves van de hernoemde folder kopieren en plakken in de nieuwe Sims 4 folder om jouw families weer te kunnen laden.

Houd in de gaten dat families met aangepaste content mogelijk niet (goed) werken.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 11 van 14 (181 Weergaven)

Re: Mijn sims start niet op

★★ Novice

Het spel start wel weer op maar al mijn aangepast content is wel weg. Gelukkig kan ik nu weer lekker spelen. Heel erg bedankt allemaal.

Bericht 12 van 14 (156 Weergaven)

Re: Mijn sims start niet op

Champion

@xxrobinxxnibor goed te weten dat je nu gewoon weer verder kunt. 

Veel plezier met spelen 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 14 (146 Weergaven)

Re: Mijn sims start niet op

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @xxrobinxxnibor,

Vaak is het aangepaste content die niet meer up to date is.

Mocht je toch echt graag met de aangepaste content willen spelen kun je de 50/50 methode toe passen.

Dit houdt in dat je de helft (50%) van jouw aangepaste content kopieert en toevoegt aan de nieuwe folder vanuit de oude en dan gaat kijken of het spel nog steeds start.

Mocht het spel werken weet je dat het probleem niet ligt bij deze 50% maar bij de overige 50% en kun je die proberen. Als het fout loopt hak je het aantal aangepaste content van die 50% nogmaals door de helft en zo kun je stap voor stap kijken welke aangepaste content het probleem veroorzaakt.

Als je weet welke (of meerdere) het probleem veroorzaken kun je of kiezen deze niet te gebruiken maar de rest wel of te zoeken naar een update voor deze aangepaste content om te zien of dat werkt.

Hopelijk helpt dit en alvast veel plezier dit weekend!

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 14 van 14 (122 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help