Re: Mijn productcode doet het niet

door capelle1986
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijn productcode doet het niet

★★★ Newbie
 
 

Ik heb eind 2015 de sims 4 gekocht. Heb ik toen op mijn laptop geinstaleerd en deed het gewoon. Nu heb ik een nieuwe laptop omdat mijn vorige waar ik sims op had gedownload is kapot gegaan. Ik wil nu mijn sims weer dowloaden op mijn nieuwe laptop alleen hij zegt elke keer dat mijn productcode al is ingewisseld. Nu kan ik sims niet dowloaden en spelen. Graag hoor ik een antwoord teurg.

Bericht 1 van 5 (483 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Mijn productcode doet het niet

★★★ Newbie

Als je het spel via Origin hebt gekocht, is hij gewoon met je Origin inlog gegevens te downloaden.

Ik heb hier zelf tussen pc's/laptops nooit geen problemen mee gehad.

Als je met een cd-code werkt moet je de code inwisselen in je Origin account, hierna kun je de sims gewoon via Origin downloaden zonder problemen.

Bericht 2 van 5 (457 Weergaven)
0 Kudos

Re: Mijn productcode doet het niet

★★★★★ Expert
Productcodes kunnen slechts eenmalig worden verzilverd / geactiveerd / geregistreerd, @Evakok2006. De productcode wordt dan automatisch gekoppeld aan het EA / Origin account waarmee dat is gedaan.
Je zal wel met de verkeerde EA / Origin account zijn aangemeld.

Ook al heb je de installatieschijven van De Sims 4, die heb je eigenlijk niet meer nodig, want je kan De Sims 4 meteen downloaden en installeren via de Origin cliënt. Zo heb je meteen de laatste versie. Gebruik je echter de installatieschijven, dan zal dit ook gebeuren, alleen met een omweg en ben je ook wat langer bezig.

Controleer of de nieuwe laptop voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 4 om deze te kunnen draaien: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Indien je dit nog niet hebben gedaan, download en installeer de Origin cliënt. De systeemeisen hiervoor en de laatste versie de Origin cliënt kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Nadat de Origin cliënt geïnstalleerd is, start je deze en ga je aanmelden met je EA / Origin account.
Vervolgens ga je naar je spelbibliotheek toe en dan zal je De Sims 4 vanuit hier kunnen gaan downloaden en installeren.


Laat je nog weten hoe het hiermee afgelopen is?

Groetjes.
Bericht 3 van 5 (441 Weergaven)
0 Kudos

Re: Mijn productcode doet het niet

★★★ Newbie

Hoii, hoe kan ik zien welk account ik heb gebruikt toen. Want ik heb normaal altijd hetzelfde email adres en het wachtwoord. Hebben jullie misschien en telefoonnummer waar ik iemand kan bereiken voor dot probleem van origin of van sims? 

Bericht 4 van 5 (430 Weergaven)
0 Kudos

Re: Mijn productcode doet het niet

★★★★★ Expert
Omdat de nare situatie wereldwijd aan de gang is, werd de Nederlandse helpdesk gesloten, @Evakok2006. Je zult via de Engelstalige chat, door de week, contact moeten gaan opnemen met de helpdesk van EA, voor dit te gaan controleren.

Ga naar: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/ en alle gegevens invullen.
Zorg dat je regio ingesteld is op "United States" en aansluitend de chat in het Engels beginnen.


Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
Bericht 5 van 5 (398 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help