Re: Mijn gallerij en aangepaste materiaal en modificaties inschakelen doen het n

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijn gallerij en aangepaste materiaal en modificaties inschakelen doen het niet

★★★ Newbie

Na de update kan ik de aangepaste materiaal en modificaties inschakelen niet. Als ik deze aanklik en op wijzingen toepassen druk slaat deze het niet op. Ik heb op internet gezocht naar een oplossing maar deze werken niet. Verder doet mijn galerij het ook niet ik heb hier ook op internet een oplossing gezocht ook zonder succes.

Bericht 1 van 2 (171 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Mijn gallerij en aangepaste materiaal en modificaties inschakelen doen het n

★★★★★ Expert
Hallo @Elizabeth9026,

De aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties") is niet langer geschikt voor de huidige spelversie van De Sims 4. Start met de volledige basisstappen te gaan doen.
Als De Sims 4 weer normaal start, zal je dus moeten uitzoeken, welke van de gebruikte aangepaste inhoud de boosdoeners zijn, door deze bij te werken en stuk voor stuk deze terugzetten.
Lees de meestal bijgevoegde documentatie of contact opnemen met de maker.
De aangepaste inhoud kan restanten achterlaten en mee worden opgeslagen bij je spelvoortgang.

Voor de Galerij, die niet werkt. Zie je soms rode kuizen? Dan dien je beveiligingssoftware te wijzigen. Zorg dat de Origin cliënt en de spellen van Origin op de witte lijst staan van je beveiligingssoftware.
Anders deze tijdelijk uitschakelen of toch maar verwijderen. Controleer of de beveiligingssoftware volledig is bijgewerkt of contact opnemen met de ondersteuning.
Start met de volledige basisstappen te gaan doen, als je die nog niet hebt gedaan.

Je dient overige, nog openstaande software volledig af te sluiten. Start De Sims 4, net als elk ander spel van Origin, via de Origin cliënt. Gebruik bij voorkeur altijd een bekabelde internetverbinding.
Verlaag de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" en stat de Origin cliënt als Administrator.
Hierbij kan een schone start van Windows ook helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows


Mocht je soms een kinderaccount gebruiken, dan heb geen toegang tot de online functies.
Controleer dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.

Mocht je soms "De Sims 4 Legacy Editie" gebruiken, dan worden online functies niet hiermee ondersteund. Net als aanvullende inhoud, die vanaf 2020 wordt uitgebracht.
Je computer voldoet dan niet aan de gevraagde systeemeisen van de normale versie van De Sims 4 (basisspel): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (164 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help