Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

door 523436me
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

★★★ Newbie

Hoi, 

Als ik de galerij open krijg ik witte vakjes met rode kruizen te zien op de plekken waar bijv huizen of gezinnen staan. Dit is zo sinds de laatste update. heb al het spel gerepareerd en alle mods verwijderd want die deden het ook niet meer sinds de laatste update (nieuwste mods). hoe kan ik dit oplossen? 

 

 

Bericht 1 van 12 (1.152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

★★★★★ Expert
De Sims 4 ontdoen van alle aangepaste inhoud en daarna De Sims 4 repareren, @523436me.
Zorg dat je verbonden bent met het internet, De Sims 4 en de Origin cliënt niet gehinderd worden door andere openstaande software.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Waarschijnlijk zal je beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen, als De Sims 4 en de Origin cliënt toevoegen aan de witte lijst niet helpt..

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (1.144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

Champion
@523436me Deze rode kruizen hebben niets te maken met modificaties maar met de strenge instellingen van het ransomware schild van je antivirus software. Zowel Avast als AVG hebben heel strenge eisen. Als je toegang tot de galerij als veilig aanmerkt in je antivirus software (het ransomware schild) of de instellingen van het ransdomware schild lager zet dan krijg je de foto's in de galerij gewoon weer te zien.
In een aantal gevallen zal je ook de instellingen van de Firewall moeten aanpassen.
Als je hulp nodig hebt met of het een of het ander, laat het dan even weten.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 12 (1.122 Weergaven)

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

★★★★★ Expert
Werd al benoemd...
Bericht 4 van 12 (1.113 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

Champion

@RealSimmor0 Het uitschakelen van antivirus software is niet bepaald een verstandig advies! Zelfs niet als het maar voor een kort moment is. Bovendien heb je de ransomware schilden niet genoemd. Kijk eens op de website van Crinrict, daar staat precies waar de rode kruizen door worden veroorzaakt: Screenshots not saving/ Can’t activate Mods/CC – Crinrict's Sims 4 Help Blog

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 12 (1.105 Weergaven)

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

★★★★★ Expert
Het plaatsen van links naar websites buiten dit forum en zelfs in een andere taal, is niet netjes, @Trismagistos. De informatie kan niet meer kloppen.

Beveiligingssoftware staat er bekend om problemen te geven bij het downloaden en/of installeren. Sommige beveiligingssoftware zullen dit sneller onbedoeld doen. Als het tijdelijk uitschakelen van de beveiligingssoftware het probleem oplost, zal er verder hier gekeken moeten worden, door bepaalde instellingen te wijzigen of de software bij te werken.
Welke gedeeltes of functies hiervoor de oorzaak zijn, hoeft niet eens benoemd te worden. Het bevat daarmee alles. De (online) documentatie lezen of contact opnemen met de maker van de gebruikte beveiligingssoftware.
Het uitschakelen daarvan is eigenlijk ook niet veilig. Wie zegt dat diegene ook doet?
Verscheen dit probleem pas nadat de beveiligingssoftware is geïnstalleerd, dan ligt het bij de beveiligingssoftware, of diens instellingen.
Naast beschadigde spelbestanden, geen internetverbinding hebben.

Groetjes.
Bericht 6 van 12 (1.015 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

[ Bewerkt ]
Champion

@RealSimmor0Crinrict is een van de hoogst gerespecteerde Hero's op het gebied van De Sims op het forum en heeft net als andere Hero's toestemming om informatie op de eigen website door te verwijzen.

Ook andere helpers mogen daar naar verwijzen. Wellicht zou je dat zelf ook eens kunnen doen. Daarenboven heeft EA toegestaan om te verwijzen naar modificaties die kunnen helpen bij het oplossen van bugs. Kijk maar eens op de Engelstalige AHQ pagina van de Sims 4.  https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/INFORMATION-Common-Game-Fixing-Mods-Hero-Approved/m-p/9836567#...

 

Edit: De informatie op de pagina's van Crinrict worden dagelijks up to date gehouden.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 12 (1.011 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @Trismagistos @RealSimmor0 !

 

Ik waardeer jullie beiden en jullie bedoelen het beiden goed en komen met het juiste antwoord alhoewel misschien in een iets ander pakketje.

 

Het klopt inderdaad dat sommige van onze heroes en champions, waaronder Crinrict, de toestemming hebben hun online guides waar veel tijd en liefde in zit als bron te gebruiken. Deze bronnen staan vol met goede en bruikbare informatie die up to date gehouden worden en daarbij gecontroleerd worden.

 

Ik kan er goed inkomen dat deze niet altijd even goed bekend staan op de Nederlandse forums omdat de meesten ervan in het Engels zijn dus ik kan goed begrijpen dat dit voor wat verwarring zorgt want we hebben inderdaad liever geen pagina's van derde partijen als we niet zeker weten of dit geschikt is en/of problemen kan veroorzaken voor de computer/Mac. 

 

Mocht je hier vragen over hebben mag je mij ook altijd een privé berichtje sturen 👍

 

Hopelijk is het probleem met de gallerij opgelost @523436me ?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 8 van 12 (989 Weergaven)

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

★★★ Newbie

ik hebp ook roden kruisen en alles wat jullie zeggen doet het niet

 

Bericht 9 van 12 (736 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn galerij doet het niet meer. krijg rode kruizen te zien

Community Manager (retired)
Hey @alioner1070,

Bedankt voor je berichtje. Dit probleem lijkt alleen voor te komen als je een anti-virus gebruiktt. Gebruik je toevallig een anti-virus zoals hierboven gemeld en de stappen werken niet of gebruik je geen anti-virus in zijn algeheel?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 12 (729 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help