Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

Champion

Graag gedaan, @RonaHelvrich!

 

Als je daar prijs op stelt heb Ik nog wel een suggestie voor de innig verstrengelde fietsen. Misschien dat je met een cheatcode en de optie Debug (door een van de fietsen aan te klikken en te kiezen voor debug) een van de fietsen weer in de inventaris van je Sim weet te krijgen.

 

Als je ook het uitbreidingspakket Magisch Rijk hebt en je hebt een ToverSim getraind dan kan je met een paar spreuken een duplicaat fiets proberen te maken en/of de fietsenrommel transformeren of met scrobbio kunt laten verdwijnen. Wie weet houd je er bij de eerste optie een mooi tweezitsbankje aan over. Als je het pakket Magisch Rijk niet hebt dan zijn er ook modificaties te vinden om dat probleem op te lossen. Er is een heel krachtige modificatie voor al dit soort problemen en de maker daarvan staat ook tussen de door de Hero's goedgekeurde mod-makers. Het gaat hierom de modificatie T.O.O.L. en deze is van Twistedmexi. Wellicht de moeite waard om eens te onderzoeken. Anders zal je even op een reactie op jouw bug rapport moeten wachten of op een fix tijdens de patchupdate.

 

Heel veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 41 van 48 (979 Weergaven)

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

★★★★ Novice

Magische Rijk aanwezig, dus dat wordt trainen.

 

Zal me toch ook eens wat meer gaan verdiepen in de mods, zal vast goed komen nu Standard smile

Bericht 42 van 48 (975 Weergaven)

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

★★ Novice

Ik heb ook cottage living op windows PC en sindsdien gaan er enkele zaken fout.

Waaronder mijn ruimtetuig. Maar dit heb ik kunnen oplossen met een mod.

Alsook wil ik een waterrecycler installeren op mijn bad. Maar welk bad ik ook gebruik of waar ik het zet. 
Mijn sim wil de verbetering niet uitvoeren. 

Dan komt de sims die zegt dat mijn huishouden meer moet betalen vanwege te veel verbruik. 

Hoe los ik dit op? 

 

Gr Ina

Bericht 43 van 48 (910 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

Champion

Hey @Inatje10

 

Heb je dat probleem met de raket weten op te lossen met de mod fix van Simvasion? Zijn modificaties hebben in ieder geval geen nare invloeden op de rest van je spel. Dus het probleem van de waterrecycler zal  dan niet door die modificatie kunnen worden veroorzaakt. Dat heb ik toch nog wel een vraagje. Welke vaardigheidsniveau handigheid heef de Sim die deze verbetering wil aanbrengen? Heb je ook het pakket Ecologisch Leven en heb je de onderdelen daarvan ook actief in je spel opgenomen (via de spelopties) Lukt het die sim wel om op andere kranen waterrecyclers te installeren? 

 

Zou je een schermopname van de situatie of situaties kunnen bijvoegen bij een volgende reactie? Hoe meer informatie je ons geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 44 van 48 (906 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

★★ Novice

Hey @Trismagistos 

 

Ja, idd met de mod fix van Simvasion. Het probleem van het verbeteren van de waterrecycler bij een bad ligt zeker niet aan de mod. Want het was er voor ook. Ik kan wel andere aparaten verbeteren. De sim heeft een maximale vaardigheid. De ondzerdelen van ecologisch leven staan ook actief opgenomen in men spel. Bij andere kranen lukt het wel, enkel bij een bad niet. Ik heb ook al een ander bad geprobeerd. Alsook het bad in een open ruimte gezet. Maar het lukt niet.

 IMG_5041.jpgEr komt een kruis door het bad en zo voetjes met een uitroepteken boven de sim. 

 

Bericht 45 van 48 (896 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

[ Bewerkt ]
Champion

Sorry dat ik toch nog wat duidelijkheid vraag hoor, @Inatje10.

 

Begrijp ik het goed dat je dit probleem bij alle baden hebt of heb je het alleen bij het hoek bad? Heb je het huis zelf gebouwd of uit de galerie? Sommige huizen die je kunt downloaden hebben wel eens interne problemen. Daar zou het dan ook aan kunnen liggen. Als je het zelf hebt gebouwd is de vraag of je gebruik maakt van platforms? Platforms zijn niet volmaakt en willen ook wel eens 'roet in het bad' gooien. 

 

Ik heb ook nog even gekeken in de grote lijst met bugs en ben dit rapport tegengekomen: [OPEN] [ECO] Sims Can't Upgrade Eco Upgrades on Tubs or Tub/Shower Combos - Answer HQ (ea.com) Zoals je kunt lezen staat dat rapport nog open. De vraag is of je 'Me too' wilt aanklikken als je denkt dat jij hetzelfde probleem hebt. Simvasion heeft ook hier een reactie gegeven: Re: Upgrade and Repair Bug - Answer HQ Dat is een workaround die blijkbaar goed werkt al weten we niet waarom dat zo is. Als je daar gebruik van wilt maken en je hebt uitleg nodig hoe je het uitbreidingspakket 'Word Beroemd' (tijdelijk)  kunt uitschakelen, laat het me dan even weten. Dan zal ik je via een spoiler aangeven hoe je dat het beste kunt doen.

 

Hopelijk heb je hier iets aan.

 

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 46 van 48 (886 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

★★ Novice

@Trismagistos , Ik heb het bij alle baden. Ik heb het zelf gebouwd. Ik geen platform gebruikt. 

 

Ik herken het probleem bij het rapport. Ik kan enkel de waterrecycler niet installeren en dan krijg je ook zo een mannetje die raar zwaait met een rood uitroepteken. Ik heb op "me too" geklikt. 

Ik heb geen idee hoe ik dat tijdelijk kan uitschakelen. 

Ik heb eigenlijk nooit geen problemen gehad voor de laatste pack.

 

Alvast bedankt voor de info! 

Bericht 47 van 48 (870 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Megathread] - Collectie in-game bugs voor Landelijk Leven

Champion

@Inatje10 Als je gebruik wilt maken van de workaround die voor dit probleem is gevonden dan zal je even tijdelijk een pakket moeten uitschakelen.

Hiervoor heb ik op het Sims Forum  een uitleg gegeven die gebruikmaakt van de code die James Turner heeft omschreven op zijn pagina. The Sims 4 How To Disable Packs — James Turner

Hier vind je de link naar mijn uitleg met een screenshot: Hoe uitbreidingspakket verwijderen — The Sims Dutch

 

Deze methode is de enige manier waarop je (tijdelijk) kunt voorkomen dat een spel wordt geladen voordat je het speelt. Zorg ervoor dat je Administratorsrechten hebt in Origin. Dit kan heel eenvoudig door Origin als administrator te starten. In windows kan dat door met de rechtermuisknop op het icoontje van Origin te klikken en te openen bij administrator.

 

Ga naar Origin en klik op de tegel van de Sims 4. Kies daarna instellingen en vervolgens op speleigenschappen. Je krijgt dan een tabblad van Origin te zien. Vul bij geavanceerde startopties in de argumenten opdrachtregel de opdracht in (Zie screenshot) en de letters en nummers van de pakketten die je niet wilt spelen.

 

Omdat het gaat over het tijdelijk uitschakelen van Word Beroemd  (het zesde Expansion Pack EP) is het nummer EP06. De opdrachtcode wordt dan

 

Spoiler
-disablepacks:EP06

Houdt er rekening mee dat je als je de water recyclers hebt geïnstalleerd dat je de code ook weer weg moet halen om de onderdelen van het uitbreidingspakket Word Beroemd weer te kunnen gebruiken.

Laat even weten of je nog meer hulp nodig hebt.

 

Heel veel succes en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 48 van 48 (867 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help