Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Maximaal aantal leden in huishouden?

★ Novice

Hi,

In het spel kan ik max. 5 huishoud leden hebben (incl. Huisdieren) als ik meer dan 5 leden heb worden de icoontjes (links onderin met de Sims gezichten) kleiner. Normaliter kon ik makkelijk 8/9 leden hebben zonder dat de icoontjes kleiner werden. Heeft iemand een idee hoe het kan dat het kleiner word en hoe ik dat kan oplossen? Het is nogal onhandig spelen met zulke kleine icoontjes. In 1ste afbeelding zie je icoontjes normaal formaat, 2de afbeelding verkleind formaat, wat dus gebeurd bij meer dan 5 leden.

 

Kan iemand mij helpen aub?! Alvast bedankt!

Bericht 1 van 9 (1.013 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

★★★★★ Expert
Zorg eens dat je alle aangepaste inhoud ("modificaties") hebt verwijderd van De Sims 4, de map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts" hernoemen en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt, @SACHAMEIJER.
Aansluitend De Sims 4 schoon starten, via de Origin cliënt uiteraard.
Test dan met een nieuwe of standaard Sim / huishouden, of je probleem is opgelost.

Groetjes.
Bericht 2 van 9 (1.002 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

Champion
@SACHAMEIJER Zou je een screenshot willen maken van de situatie met jouw huishouden? Als het even kan een screenshot van een huishouden met meer dan 5 Sims en eentje van een huishouden van minder dan 5.

Er is al een draadje met dit probleem geopend: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Kleine-foto-s-sims-leefmodus/m-p/9863512#M7357
Misschien is dit ook bij jou het geval. Als dat zo is dan kan je dat met een 'Ik ook' aangeven.

Eigenlijk is dat 'probleem' nog niet opgelost dus ik zal daar nog eens aandachtiger naar kijken.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 9 (964 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

★ Novice

Hi!

Ik heb bij m’n eerdere post 2 bijlagen toegevoegd, met minder en meer dan 5 Sims in één huishouden. Het is idd hetzelfde probleem als de link wat je toestuurde. In ieder geval de screenshots is hoe het bij mij ook te zien is. Alleen komt het bij mij niet door een ‘verkeerd’ knopje gebruikt te hebben en ook heb ik mijn instellingen niet aangepast. Het is sinds een tijdje denk ongeveer 3 maanden en heb tot nu toe ook nog geen oplossing gevonden helaas.

 

Als het aan Mods ligt, hoe kan het dat veelal Youtubers ook Mods hebben, maar dit probleem niet ondervinden? 

Groetjes!

Bericht 4 van 9 (958 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

★ Novice
@RealSimmor0 Bedankt voor de info. Wel nog een vraag want hoe kan het dat veel Youtubers ook Mods gebruiken, maar niet dit probleem ondervinden? Groetjes!
Bericht 5 van 9 (956 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

Community Manager (retired)
@SACHAMEIJER Mods zijn geweldig en zorgen voor extra creativiteit maar updaten vaak niet automatisch mee met nieuwe patches en uitbreidingen.

Wat ik zelf doe en denk dat de meeste youtubers dat ook doen is de versie van de mods bij houden door de nieuwste versie te downloaden als die uit is zodat ze hem kunt blijven gebruiken.

Soms kan het een paar dagen/weken duren voordat een nieuwe versie uit is na een nieuwe uitbreiding. Soms kan het ook zijn dat verschillende mods elkaar in de weg zitten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 9 (932 Weergaven)

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

★ Novice
@EA_Neil Bedankt voor je antwoord! Ik gebruik zelf 2 mods die het leven van de Sims uitgebreider maakt. Maar ook mods zoals voorwerpen. Ik neem aan dat ik de voorwerpen dan niet hoef te updaten, als dat überhaupt mogelijk is 🙈 Ik zal idd even proberen om de Mod die het spel uitgebreider maakt even te updaten en hopelijk is hiermee het probleem opgelost!
Bericht 7 van 9 (912 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

Community Manager (retired)
@SACHAMEIJER Dat ligt aan de voorwerpen. Als dit een mod is die specifiek een object toevoegd die er normaal niet is dan kan het mogelijk een update nodig hebben maar het ligt er net aan.

Sommige mods hebben nooit een update nodig, anderen wel (vooral die gameplay aanpassen inderdaad) en anderen hebben rare bijwerkingen doordat ze elkaar beinvloeden.

Hopelijk helpt dit.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 9 (909 Weergaven)

Re: Maximaal aantal leden in huishouden?

★★★★★ Expert
Dat Youtubers ook van aangepaste inhoud ("modificaties") gebruikmaken, maar de problemen zullen ze niet snel laten zien op scherm, @SACHAMEIJER. Daarnaast zullen ze alleen de aangepaste inhoud gebruiken, die ze alleen nodig hebben voor die video.
Het gebruik van aangepaste inhoud blijft op eigen risico. Je kan beter alle aangepaste inhoud weghalen, als er een spelupdate of aanvullende inhoud wordt geïnstalleerd. Daarna dien je de aangepaste inhoud zelf te gaan bijwerken.
Sommige aangepaste inhoud werken alleen met een bepaalde spelversie. Bepaalde aangepaste inhoud kunnen weer niet overweg met anderen. Meestal wordt er ook een tekstbestand toegevoegd waar deze informatie staat.
Bij problemen tijdens het gebruik van de aangepaste inhoud, zul je deze moeten weghalen, of anders contact opnemen met diens maker.
Soms kunnen nieuwe spelfuncties hun toegevoegde functies overnemen en daardoor niet meer nodig zijn, of anders worden behandeld door De Sims 4.

Groetjes.
Bericht 9 van 9 (816 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help