Mac- sims 4 expansion pack won't install

door blablabla9876xy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mac- sims 4 expansion pack won't install

★★★ Novice

I just purchased the sims 4 eco living, however it doesn't seem to download, when I press the download button under the game nothing happens. I have already deleted my cache files and reinstalled origin, and I've also repaired my game. What else can I do?

Bericht 1 van 6 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mac- sims 4 expansion pack won't install

Champion
Welcome at the Dutch page of Answers HQ, @blablabla9876xy . For this is a Dutch language page I 'll respond in Dutch.
(Vertaling: welkom op de Nederlandse pagina van Answers HQ. Om dat dit een Nederlandstalige pagina is zal ik ook in het Nederlands reageren.

Als je net een uitbreidingspakket hebt gekocht dan kan het even duren voordat de optie tot downloaden in Origin verschijnt. Tot zelfs 36 uur na de afronding van de betaling. Nog even geduld ajb. Als alles zover is dan verschijnt de download optie vanzelf.

Voor straks, veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mac- sims 4 expansion pack won't install

★★★ Newbie

Goedenavond,

Na de grote update van een poosje geleden, blijft het spel hangen in het laadscherm. Omdat het een oudere Macbook is ben ik overgegaan op een nieuwe Macbook Air van een paar weken oud. Mijn man heeft Origin geïnstalleerd, en daarna de Sims met alle gekochte Expansion packs. Nu is het zo dat de Sims Eiland Leven niet gedownload kan worden.. Ik heb Origin al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft helaas niet gewerkt. Er wordt aangegeven dat het spel afgesloten moet worden zodat het gedownload kan worden, maar er is nergens een downloadknop te vinden. Hij staat wel gemarkeerd als ‘gekocht’ en ‘in bezit’. Heb jij toevallig enig idee hoe dit op te lossen is?

 

Bedankt alvast!

Groetjes, 

Lisette

Bericht 3 van 6 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mac- sims 4 expansion pack won't install

Champion
@xlies Ik werk zelf niet met een Mac maar heb wel begrepen dat soms het afsluiten en opnieuw starten van een Mac kan helpen. Daarmee stop je alle lopende processen en maak je de werkgeheugens schoon. Als dat niet helpt dan zal ik eens informeren welke opties open staan.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mac- sims 4 expansion pack won't install

★★★ Newbie

Dankjewel voor je reactie!

Het is inmiddels gelukt, alles staat op de nieuwe Macbook, en heb zelfs nóg meer uitbreidingspakketten aangeschaft en geprofiteerd van de Black Friday actie. 😜 Alles doet het supergoed! 

Een hele fijne avond,

 

Groetjes Lisette

Bericht 5 van 6 (304 Weergaven)

Re: Mac- sims 4 expansion pack won't install

Champion
Graag gedaan, @xlies !

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 6 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help