MSVCP140.dll. ontbreekt Origin wil niet meer opstarten

door blabla1207
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: MSVCP140.dll. ontbreekt Origin wil niet meer opstarten

★★★ Newbie
@Trismagistos Ik heb het zelfde gezeur... ik heb mijn laptop helemaal leeg laten halen en opnieuw laten installeren. en alles wat hier staat opnieuw gedaan en nog werkt dit niet. Heb een laptop die nog geen 3 jaar oud is.
Bericht 11 van 15 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: MSVCP140.dll. ontbreekt Origin wil niet meer opstarten

Champion

@Chantalletje3101 Zou je voor mij een DxDiag.txt willen maken en als bestand willen toevoegen aan je volgende antwoord? Hier kan je lezen hoe je zo'n bestand maakt: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Uit de gegevens die je hier meld kan ik niet of nauwelijks bepalen wat er precies aan de hand is.

 

Ik neem aan dat je alle stappen hebt gevolgd nadat je je pc hebt 'leeggehaald'. 

1) je hebt Origin geïnstalleerd en de Sims 4,

2) je hebt ook de visual studio onderdelen van Microsoft gedownload en geïnstalleerd: De laatste ondersteunde Visual C++-downloads (microsoft.com),

3) en je hebt Origin en de Sims 4 in je antivirus programma toegang gegeven tot de firewall 

4) de Sims 4 wil nog steeds niet starten.

 

Heb je foutmeldingen gezien? Zou je alle informatie waarvan je denkt dat het maar enigszins belangrijk zou kunnen zijn hier willen vermelden? 

 

Hoe meer informatie je hier geeft hoe beter we je kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 15 (652 Weergaven)

Re: MSVCP140.dll. ontbreekt Origin wil niet meer opstarten

★★★ Newbie

Hoi zie hier de oplossing: https://www.youtube.com/watch?v=ZwTCtrTEob0

Bericht 13 van 15 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: MSVCP140.dll. ontbreekt Origin wil niet meer opstarten

★★★★★ Expert
Je kan van de installatiepakketten van de ontbrekende Microsoft Visual C++ hulpbibliotheken gewoon downloaden via de vermelde link.
Websites van anderen en hun bestanden kunnen niet te vertrouwen zijn.

Groetjes.
Bericht 14 van 15 (521 Weergaven)

Re: MSVCP140.dll. ontbreekt Origin wil niet meer opstarten

Champion

De enige oplossing juiste oplossing is de het programma op te halen via de makers van Visual Studio: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/de-laatste-ondersteunde-visual-c-downloads-2647da03-1eea-4...

 

Het is bovendien absoluut niet nodig om oude programma onderdelen van 2005 op te halen zoals in jouw video wordt gesuggereerd. De opmerking die @RealSimmor0 maakte over de eventuele risico's bij de door jou aanbevolen website onderschrijf ik. Mijn advies is dan ook: 'Vooral niet doen!'

 

Veel plezier met spelen. @Anisa20022011 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 15 van 15 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help