[MAC] vastlopen spel

door martube
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[MAC] vastlopen spel

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Iedere keer als ik Sims 4 speel loopt mijn spel vast, en moet ik mijn hele computer afsluiten. Soms gebeurt dit na 30 min en soms iets minder. Ik heb bij Origin al geprobeerd het spel te repareren, maar dit heeft vooralsnog niet geholpen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het is al een paar maanden zo, dus iedere keer dat ik het spel gespeeld heb zit ik vol ergernis. Nu is het echter ook zo dat als ik probeer een familie te laden om ermee te spelen, dat het spel daar al vastloopt. Ik kan dus niet eens meer doorspelen met een gemaakte familie. Ik speel op een MacBook, en ik weet vrij weinig van computers af. Graag hoor ik of iemand weet hoe ik dit kan oplossen? 

Bericht 1 van 2 (1.588 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vastlopen spel

EA SPORTS FC Team

Hallo @martube,

 

Dit soort problemen worden vaak veroorzaakt door mods, meestal hebt het om deze te verwijderen. Een andere oplossing is De Sims 4 map in Documenten (in Finder) een andere naam te geven en het spel te repareren. Dit zorgt ervoor dat al jouw instellingen, mods en saves niet worden geladen. Het is mogelijk om jouw saves hierna weer terug te zetten zodat je verder kunt gaan waar je gebleven was.

 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help