Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

door suziehofwoud
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

★★★ Newbie

Normaal gesproken kan mijn dochter in de sims 4  met haar linker muisknop (als ze deze ingedrukt houdt) het beeld draaien. Bijvoorbeeld haar sim van voren bekijken ipv opzij. Sinds kort kan dit niet meer. Zij heeft tijdens het spel ctrl of shift 9 gedaan en sindsdien doet haar linker muisknop het niet meer. Ik heb al beeldschermresolutie aangepast maar dit heeft niet geholpen. Kan iemand ons helpen?

Bericht 1 van 6 (1.066 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

EA SPORTS FC Team

Hoi @suziehofwoud,

 

Heeft ze toevallig ook wat instellingen aangepast in De Sims 4?

 

Ik kan aanraden om dit eerst eens na te kijken, om te zien of alles goed staat, en daarna in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 en kies voor Repareren.

 

Schakel desnoods ook tijdelijk alle mods uit aangezien mods ook voor dit soort vreemde problemen kunnen veroorzaken.

Jason.png
Bericht 2 van 6 (1.033 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

★★★ Newbie
Bericht 3 van 6 (905 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

Champion

@maximke123  Jason werk tegenwoordig op een ander deel van het platform. Misschien dat de spelers jou ook kunnen helpen? Zou je kunnen aangeven welk probleem je tegenkomt? Geef dan ook aan welk computersysteem je gebruikt en de specificaties ervan. Hoe meer informatie we hebben hoe beter we je zouden kunnen helpen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 6 (892 Weergaven)

Re: Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

Community Manager (retired)

Hey @maximke123 ,

 

Zoals @Trismagistos al aan gaf werkt Jason aan andere projecten en mag je mij prima taggen. Laat ons weten wat jouw probleem is en we nemen graag een kijkje voor je.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 6 (849 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Linker muisknop werkt niet (beeld draaien)

★★★ Newbie
@suziehofwoud Ik heb dit probleem ook gehad omdat ik perongelijk ctrl-shift-tab had gedaan, toen ik dat nog een keer had gedaan deed hij het weer goed. Mogelijk helpt dit ook bij uw dochter?
Bericht 6 van 6 (598 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help