Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[Laatste pack] - Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

[ Bewerkt ]
Champion

Zin in een seance of gruw je juist van spoken en geesten? Zouden ze echt bestaan? Heb je wel eens last gehad van geesten van overleden Sims die je keukenkastjes onveilig maakten of dwars door je heen vlogen? Ze zijn nu terug in een gloednieuwe uitbreiding: “De Sims 4 Paranormaal”. Oude bekenden uit De Sims 3 komen ook weer terug. met nieuwe namen en nieuwe jasjes. Hoewel... De vraag is of Bonehilda ooit vlees genoeg op haar botten had om iets fatsoenlijks aan te trekken. Ik maak me vast gereed om paranormaal onderzoeker te worden. 👻


Op 26 januari is het zover dan wordt het pakket gelanceerd en natuurlijk zal er in de week ervoor weer van alles gereedheid worden gemaakt om het nieuwe pakket goed te laten landen. Verwacht dus rond 20 januari weer een patchupdate.


Als je aangepaste inhoud gebruikt zal je er rekening mee moeten houden dat je opzoek moet naar de nieuwste versies of dat je dan je oude paranormale mods zelfs helemaal vaarwel zal moeten zeggen.
Als het goed is heb je al een voorproefje kunnen zien op de start menu pagina van De Sims 4. Zo niet kijk dan hier: De Sims™ 4 Paranormaal Accessoirespakket - Officiële EA-website.


Ik verwacht binnenkort ook weer een livestream van één van de Simgoeroes die van alles kan vertellen over de speciale spelmogelijkheden, effecten en spullen en materialen die je dan kan vinden in de bouw modus van het spel. Houd die informatie ook in de gaten!

 

Alvast veel plezier met spelen. 😉

 

 

Update! Vrijdagavond om 20:00 uur is er de livestream via YouTube: The Sims 4 Paranormal Livestream - YouTube Abonneer je en stel een herinnering in als je niets wilt missen!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 9 (609 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

Champion
@Mibigirl1991 Ik heb nog even wat nagevraagd en nagekeken en je kan Paranormaal aanschaffen vanaf 10 AM Pacific Time.
Dan kan je zelf uitrekenen hoe laat dat Central European Time is.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 6 van 9 (512 Weergaven)

Alle reacties

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

★★ Novice

Het is 26 januari... Ik wil graag beginnen aan "Paranormaal leven" maar nergens kan ik de download vinden. Overal vind ik reclame over het pakket dat aangeprijsd wordt dat vanaf 26 januari te spelen is, maar nergens een werkende download- of aankooplink.

Bericht 2 van 9 (533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

★ Novice

Dat vraag ik me dus ook af. Zijn weer lekker laat.

Bericht 3 van 9 (530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

Champion

@Mibigirl1991 en @Myriapod Je zal toch nog even moeten wachten. Vaak wordt er geen tijd gegeven en als dat wel zo is dan zal het in de hele wereld toch echt 26 januari moeten zijn. Dat is het rond de klok van 1:00  GMT. Maar je kan er rustig vanuit gaan dat het dan voor spelers in de westkust van Amerika nog net te vroeg is. Hopelijk kan je de uitbreiding hier tegen de klok van 20:00 uur verwachten maar pin me er niet op vast. 

 

Voor straks, veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 9 (525 Weergaven)

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

★ Novice
@Trismagistos Waarom lukt Steam het wel voor spellen een exacte tijd door te geven? Wel dus reclame maken. Maar niks waarmaken.
Bericht 5 van 9 (522 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

Champion
@Mibigirl1991 Ik heb nog even wat nagevraagd en nagekeken en je kan Paranormaal aanschaffen vanaf 10 AM Pacific Time.
Dan kan je zelf uitrekenen hoe laat dat Central European Time is.

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 9 (513 Weergaven)
Highlighted

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

Community Manager (retired)

Hey allemaal! Ik kan ook niet wachten lekker te gaan griezelen en Bonehilda weer in 'levende' lijve te zien maar helaas zullen we nog heel eventes moeten wachten. Vaak komen de packs inderdaad rond 6-7 uur uit voor Nederland op de dag van release dus met wat geluk kan iedereen een griezelige avond verwachten na het avondeten!

 

Mocht je alsnog problemen zien hierna laat het ons weten en wees niet bang Origin even opnieuw op te starten na deze tijd.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 9 (510 Weergaven)

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

★★ Novice
@EA_Neil Misschien een tip om in de Nederlandse versie van de reclame voor de packs een tijd te vermelden. Voorkomt een hoop vragen en teleurgestelde spelers.
Bericht 8 van 9 (498 Weergaven)

Re: Lekker griezelen met de Sims 4 paranormaal!? 👻

Community Manager (retired)
@Myriapod

Zeker een goede tip! Ik denk dat dit te maken heeft met dat het niet altijd vast staat en Origin wereldwijd aangepast wordt.

Alvast veel plezier!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 9 (493 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help