Kun je sims overzetten naar ps4

door L0veMaz3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kun je sims overzetten naar ps4

★★ Novice

ik heb de sims4 met vele pakketten op mijn pc staan.

is het ook mogelijk om alle pakketten en de sims 4 over te zetten naar mijn ps4 ? Zonder dat ik de pakketten opnieuw moet kopen ?  Mijn pc kan namelijk mijn sims niet meer aan en op mijn ps4 heb ik meer ruimte om te spelen Standard smile

Bericht 1 van 3 (1.310 Weergaven)
0 Kudos

Re: Kun je sims overzetten naar ps4

★★★★★ Expert
Nee, dat is niet mogelijk, @L0veMaz3. Die dien je dan allemaal weer opnieuw te gaan kopen. Beide platforms zijn gescheiden.

Zouden we je hier kunnen helpen met het weer laten spelen van De Sims 4 op jouw PC?


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.302 Weergaven)
0 Kudos

Re: Kun je sims overzetten naar ps4

Champion
@L0veMaz3 De console spellen waren ook uitgebracht om Simmers met elkaar te kunnen laten spelen. Die gedachte is er nog steeds en misschien dat zoiets bij een volgende editie van de Sims wel mogelijk wordt. Voor nu is het heel vervelend dat je als nog de uitbreidingspakketten ook voor je ps4 moet kopen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (1.265 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help