Re: Kinderen van magier en zeemermin

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kinderen van magier en zeemermin

★ Novice

Het is mij opgevallen dat als je een magier samen met een zeemeermin een kind laat krijgen ze bijde eigenschappen hebben. Daar naast als je dit op een op een duistere lelijk doet. Het kind alle 3 de eigenschappen kan krijgen. Op zich geen probleem als * kan je alleen geen krachten opbouwen en verbrand je door de zon. Als magier kon mijn sim deze wel opbouwen maar bewoog als een zeemeermin zich door het spel zelfs niet in het water zwom  hij  over de kavel. Ook kon ik hem niet aan kleden dan veranderde alleen zijn staart of liep compleet naakt  door het spel. Niet zo fijn met kinderen onder de 10 jaar. Ik vind het erg leuk als je sim meerdere eigenschappen kan hebben maar dan moet je wel alle eigenschappen op kunnen bouwen. Nu stierf mijn sim door verbranding van de zon en swom naakt door de sneeuw. 

Bericht 1 van 7 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderen van magier en zeemermin

★★★★★ Expert
Is dan een weetje voor de volgende keer, als je wezens uit meerdere rijken laat samenleven, @Morthisanna.
Bepaalde logische zaken en wetten in de echte wereld zijn niet helemaal van toepassing.

Verder, De Sims 4 is een PEGI 12 spel en dat maakt het niet geschikt voor de kinderen met een jongere leeftijd.

Mocht je problemen ondervinden met het spelen van De Sims 4, zorg dan dat je de volledige basisstappen hebt gedaan.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderen van magier en zeemermin

Community Manager (retired)
@Morthisanna Hey!

Dit voelt inderdaad een beetje als een situatie waar het een cool is en meestal goed afloopt maar in deze specifieke situatie misschien niet helemaal werkt zoals het zou moeten werken want je kunt normaal uiteraard in het echt ook niet door de grond zwemmen (alhoewel sneeuw tot bepaalde hoogte mogelijk is).

Ik zal zien wat ik door kan spelen maar grote kans dat dit inderdaad een bug is. Ik zou voor nu aanraden mogelijk deze mix van eigenschappen niet te maken als dit eentje is die je liever niet in jouw wereld wilt voor nu.

Mijn excuses hiervoor.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 7 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderen van magier en zeemermin

★ Novice

Als ik 2 eigenschappen heb kan je gelukkig met zeewier eten de staart doen verdwijnen en een magiër behouden. Dus zijn zus was snel opgelost.
Haar broer had echter alle drie de eigenschappen en die heb ik vermoord. Was even lastig  wand ze vampiere engergie zakte erg traag. 2 volle dagen in zon staan en niet laten slapen werkte. Ze steen staan nu bij de rest van de familie l op een kafel waar ik een kerkhof van heb gemaakt. Ik had hem zeewier laten eten maar werkte niet. Gelukkig kon hij wel van de magier afkomen. Ik zal dan ook geen verschillende rijken meer kruizen. Wel jammer wand het had wel leuk geweest als het kon en je dan 2 balken heb waar je de punten in kan doen voor de krachten. Misschien iets voor Sims voor de toekomst. Ivm zo veel coole rijken. 

Mijn dochter is 10 en mag van mij Sims spelen, Moet ook zeggen sinds ze speelt het lezen voor uit gaat en ze er veel uit leert. We kopen daarom ook elke maand een uitbreiding er bij en hopen dat er nog veel zullen volgen. 

Bericht 4 van 7 (424 Weergaven)

Re: Kinderen van magier en zeemermin

Community Manager (retired)
@Morthisanna

Dat is dan mooi opgelost zo!

Het is super tof om te horen dat ze er zoveel plezier uit haalt en ik ben erg benieuwd how haar familie en zelf gebouwde huis eruit zien.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 7 (409 Weergaven)
Highlighted

Re: Kinderen van magier en zeemermin

[ Bewerkt ]
Champion

@Morthisanna en @EA_Neil Het is eigenlijk al een hele tijd bekend dat je de zogenaamde occulte eigenschappen van Sims niet kunt vermengen. Met andere woorden:  Vampier Sims, Aliens Sims en Zeemeer Sims kan je niet samen kinderen laten krijgen zonder dat je het spel verstoort. Er is wel een uitzondering! Deze occulte Sims kunnen alle drie afzonderlijk wel afreizen naar Glimmerbrook om daar een Magiërs training te doen. Er zijn ook verhalen bekend dat spelers met gebruikmaking van modificaties hebben geprobeerd om met de Occulte Sims stambomen op te bouwen maar vaak verderop in het spel toch tegen te grote problemen aanliepen om het te kunnen voortzetten. Al die spelers bleven last houden van bugs.

Gelukkig zijn jij, @Morthisanna, en je dochter nu wel een ervaring rijker. Hoe dan ook,

 

veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kinderen van magier en zeemermin

Community Manager (retired)
@Trismagistos

Bedankt voor de coole extra informatie en achtergrond!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 7 (383 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help