Re: Karakters niet meer zichtbaar

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Karakters niet meer zichtbaar

★★★ Newbie

In Sims 4 op een mac vallen al mijn karakters weg.

Zij niet zichtbaar in het spel en niet zichtbaar in Creeer een Sim.

 

Huisdieren (honden) zijn wel zichtbaar.

 

Heb al enkele tips als nieuwe sim creeeren geprobeerd, maar blijf niks zien.

 

Computer en spel zijn geheel geupdadet.

 

Wie kan mij helpen?

 

 

Bericht 1 van 8 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Karakters niet meer zichtbaar

★★★ Newbie
@Trismagistos Ik heb het gered met het repareren en daarna opnieuw opstarten. Dochter lief vond het niet erg om opnieuw te beginnen.
Dus we hebben een nieuwe aangemaakt en werkt weer naar behoren.
Ze krijgt wel haar eerder zelf gemaakte karakters ook weer terug...

dus bij deze opgelost!

dank voor de hulp

In thread bekijken

Bericht 5 van 8 (361 Weergaven)

Alle reacties

Re: Karakters niet meer zichtbaar

★★★★★ Expert
Je gebruikt vast aangepaste inhoud, @Alfaten2. Deze zullen een aantal problemen verzaken, zeker als deze verouderd zijn en/of niet meer geschikt zijn voor de huidige spelversie.
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud. Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt.
Hierna De Sims 4 schoon starten. Test met een nieuwe of standaard Sim / huishouden, of je probleem is verdwenen. De Origin spellen start je altijd via de Origin cliënt.
Als het nodig is de cache van de Origin cliënt leegmaken en De Sims 4 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen, voordat je gaar repareren. https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Stuk voor stuk je aanvullende inhoud nalopen om de boosdoeners te vinden. Deze bijwerkten. Zie het document geleverd erbij. Contact opnemen met hun maker, als je nog problemen of vragen hebt bij het gebruik hiervan.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Karakters niet meer zichtbaar

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 8 (372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Karakters niet meer zichtbaar

[ Bewerkt ]
Champion

@Alfaten2 Ik heb het even nagevraagd bij een van de Hero's op het forum en de enige optie die zij mij geeft is dat je eens kunt proberen om je Origin versie en De Sims 4 te repareren. Er is op het Engelstalige Forum een iemand die hetzelfde probleem meldt en in die post wordt wel gemeld dat de speler gebruik maakt van aangepaste inhoud (custom content) als dat bij jou ook het geval is dan zal je toch de standaard manier van oplossen moeten kiezen en dat is eerst de inhoud van de map mods verplaatsen naar bijvoorbeeld een map op je bureaublad. Daarna het bestand 'localthumbcache.package' verwijderen uit de map:  >Documents>Electronic Arts>De Sims 4. (zodra je De Sims start maakt het spel een nieuwe 'schone' versie aan) En vervolgens zal je De Sims moeten testen met een nieuw aangemaakt spel. Pas als alles naar behoren werkt kan je gaan denken aan het terugplaatsen van de modificaties. 

 

Als je meer informatie wilt over de melding op de Engelstalige pagina klik dan hier. https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-Mac/my-sims-have-vanished-BUG/m-p/9993574#M43917 Als je hulp nodig hebt met de vertaling laat het dan even weten.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 8 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Karakters niet meer zichtbaar

★★★ Newbie
@Trismagistos Ik heb het gered met het repareren en daarna opnieuw opstarten. Dochter lief vond het niet erg om opnieuw te beginnen.
Dus we hebben een nieuwe aangemaakt en werkt weer naar behoren.
Ze krijgt wel haar eerder zelf gemaakte karakters ook weer terug...

dus bij deze opgelost!

dank voor de hulp
Bericht 5 van 8 (362 Weergaven)

Re: Karakters niet meer zichtbaar

Champion

@Alfaten2 Goed dat jullie het hebben kunnen oplossen en fijn dat er nu weer met plezier kan worden gespeeld! 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (358 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Karakters niet meer zichtbaar

Community Manager (retired)
@Alfaten2 Super om te horen!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 8 (331 Weergaven)

Re: Karakters niet meer zichtbaar

★★★★★ Expert
Was de oorspronkelijke De Sims 4 map hernoemd, @Alfaten2?

Groetjes.
Bericht 8 van 8 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help