Kan niet opslaan (mac)

door natachkie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kan niet opslaan (mac)

★★★ Newbie

Hallo, 

Ik heb een probleem met de Sims 4, en pas gekocht eigenlijk. 

Wanneer een sim is verjaart, kan ik niet meer opslaan of reizen.
Dit vind ik niet leuk want dan heb ik al die moeite voor niets gedaan. 

Ik heb een mac. Wat kan ik doen? Bestaat er misschien een patch? 


Vriendelijke groetjes 

Bericht 1 van 2 (1.086 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kan niet opslaan (mac)

EA SPORTS FC Team

Hallo @natachkie,

 

Er zijn meerdere spelers met een soortgelijk probleem. We hebben hier een topic over in het Engelse Bug Report forum. Ik raad je aan om dat topic goed door te lezen, de mogelijke oplossingen te proberen en ook daar aan te geven dat je dit probleem hebt. 

 

Je kunt ondertussen proberen het spel te repareren en controleren of er updates beschikbaar zijn. Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en voor de juiste optie te kiezen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.235 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kan niet opslaan (mac)

EA SPORTS FC Team

Hallo @natachkie,

 

Er zijn meerdere spelers met een soortgelijk probleem. We hebben hier een topic over in het Engelse Bug Report forum. Ik raad je aan om dat topic goed door te lezen, de mogelijke oplossingen te proberen en ook daar aan te geven dat je dit probleem hebt. 

 

Je kunt ondertussen proberen het spel te repareren en controleren of er updates beschikbaar zijn. Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en voor de juiste optie te kiezen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.236 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help