Kan niet naar 2e verdieping ps4

door sherocktail
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kan niet naar 2e verdieping ps4

★★★ Newbie

Hoi,

Sinds gister heb ik The Sims4 op de playstation, maar het lukt me voor geen mogelijkheid om naar de 2e etage te gaan. Nu ga ik telkens naar bouwen, dan naar daken om überhaupt mijn 2e verdieping te kunnen zien. De pijltjes boven en naar beneden, die zouden moeten werken om naar diverse verdiepingen te kunnen gaan werken gewoon niet.

Heeft iemand a.u.b. tips, dit is zo frustrerend! Alvast bedanktStandard smile.

 

 

Groetjesssss

Bericht 1 van 5 (2.325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kan niet naar 2e verdieping ps4

★★★ Newbie

Hoi!

Als aller eerst bedankt voor je snelle reactie, super fijn!
We hebben de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu doet hij het gelukkig wel.

Bedankt voor je snelle reactie nogmaals.

Groetjessss

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (2.315 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kan niet naar 2e verdieping ps4

Champion

@sherocktail Zou je een of meer screenshots van de situatie kunnen maken en die bijvoegen als bestand. Voor zover ik weet is er nu een probleem met de besturing als je uit Creëer een Sim komt. Als jouw probleem lijkt op het bug rapport dat in de bijgeleverde link is opgenomen, kijk dan eens bij de oplossing die de Hero, Poptartjuniper, voorstelt:  https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Controller-buttons-stop-working-after-CAS/m-p/10192387

 

Als je toch iets anders ervaart meldt dat dan even met de gevraagde screenshots. Als je hulp nodig hebt met de vertaling laat het dan ook even weten. 

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (2.319 Weergaven)

Re: Kan niet naar 2e verdieping ps4

★★★ Newbie

Hoi!

Als aller eerst bedankt voor je snelle reactie, super fijn!
We hebben de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu doet hij het gelukkig wel.

Bedankt voor je snelle reactie nogmaals.

Groetjessss

Bericht 3 van 5 (2.316 Weergaven)

Re: Kan niet naar 2e verdieping ps4

Champion
@sherocktail goed te weten dat alles het nu weer doet!

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (2.308 Weergaven)

Re: Kan niet naar 2e verdieping ps4

★★★ Newbie
@Trismagistos Komt helemaal goed hihi!
Bericht 5 van 5 (2.284 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help