Re: Kan niet betalen met Ideal - Rabobank

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★ Novice

Bij mij precies hetzelfde probleem. 

Zou je me willen helpen en willen uitleggen hoe het wel gelukt is? En hoe start daarna de download in Origin? Ik hoor het heel graag Standard smile 

Bericht 30 van 295 (1.183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★★★★★ Expert
Door met een computer en webbrowser naar de website van Origin te gaan, @Femke93. Zorg dat je daar aanmeld met dezelfde en juiste EA / Origin account.
Ga da naar het product dat je wel kopen.
Doe dezelfde stappen zoals je die in de Origin cliënt zou doen, de betaling doen met de gewenste betalingsmethode. De instructies opvolgen die in jouw scherm verschijnen
Het herstarten de Origin cliënt kan helpen om de aankoop te laten verschijnen. Meestal zal er een melding verschijnen dat er iets klaar staat om te downloaden.
Producten zijn gekoppeld aan jouw EA / Origin account.

Houd er rekening mee, dat online kopen is niet mogelijk voor kinderaccounts.

Webbrowser zoals internet Explorer, Microsoft Egde en Google Chrome kun je beter negeren.


Mocht je soms problemen hebben met dubbele bestellingen en betalingen, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk, om te zien of zij dat voor jou kunnen verhelpen, @okido1987
Dit zal via de Engelstalige chat gaan: https://help.ea.com/en/contact-us/
Alle gegevens invullen.
Regio op "United States" instellen.
Begin de chat start in het Engels.
De Nederlandse helpdesk werd gesloten, in verband met het minder leuke onderwerp dat wereldwijd ons bezighoud.

Gebruiken jullie dezelfde manier van betalen en bank?
Werkt deze manier wel op andere websites en in programma's?
Dan is het misschien ook eens beter contact op te nemen met de bank en dit probleem voor te leggen, dat er niet zo betaald kan worden in bepaalde programma's.


Groetjes.
Bericht 31 van 295 (1.174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims aankoop ideal

★★★★ Novice

ik heb dat ook al een maand tja ze willen schijnbaar geen geld verdienen  ik krijg geen spel gekocht omdat ideal niet werkt

Bericht 32 van 295 (996 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims aankoop ideal

★★★★ Novice

als je alleen sims 4 wil komen ga naar de winkel joh die worden genoeg afgeprijst aangeboden

Bericht 33 van 295 (995 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims aankoop ideal

★★★★ Novice

ik vind het wel behoorlijk achterlijk ik speel al sims vanaf sims1 dus ze hebben al genoeg aan mij verdiend en ideal werkt gewoon niet

Bericht 34 van 295 (992 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims aankoop ideal

★★★★ Novice

tja stom van hun nu heb ik het spel ergens anders besteld sukkels dat ze hun betaling niet onder controle krijgen

Bericht 35 van 295 (990 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Niet kunnen betalen met rabobank via ideal?

★ Novice

Jeeeeh bedankt voor je duidelijke en uitgebreide uitleg!

Gelukt! De installatie is bezig Standard smile 

Bericht 36 van 295 (1.145 Weergaven)

Re: sims aankoop ideal

★★★★★ Expert
Natuurlijk kan je ook een andere betalingsmethode gebruiken, @zos458.

Doe je de aankoop via een mobiel apparaat, dan kan je ook eens de webbrowser met een computer proberen.

Lukt het de betaling te doen zonder deze "scanner"? Kan je er op andere website en in andere programma's ook niet op deze manier zo betalingen, dan dien je dit probleem eens voor te leggen bij de bank zelf.

Als je de Origin cliënt gebruik om de aankoop te doen, dan zal dit eens gaan doen via de webbrowser en de Origin website. De webpagina verkleinen en/of vergroten.

Verder is Origin een erkende winkel, je hoeft geen productcode in te voeren, die met andere winkels nog wel eens problemen kunnen opleveren.


Groetjes.
Bericht 37 van 295 (957 Weergaven)

Re: Kan niet betalen met Ideal - Rabobank

★★★★★ Expert
De betaling is wel gelukt toen je een webbrowser met computer gebruikte voor deze bestelling, @okido1987?
Is het wel mogelijk om deze manier te gebruiken op andere websites en in andere programma's? Als dat niet zo is en je dient die scanner te gebruiken, dan zal je dit probleem eens voorleggen bij de bank.


Mocht er een dubbele betalingen zijn gedaan, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk, om te zien wat er aan gedaan kan worden.
Dat zul je via de Engelstalige chat te gaan doen.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us toe en alle gegevens invullen.
Jouw regio op "United States" instellen en de chat in het Engels beginnen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 38 van 295 (2.641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet betalen met Ideal - Rabobank

★★ Novice
@RealSimmor0 ja in de webbrowser geen enkel probleem! Gezien het invullen van het rekeningnummer niet lukt was er ook niets betaald gelukkig
Bericht 39 van 295 (2.632 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen