Re: Kan kinderaccount niet koppelen aan volw.account.

door hailimperial
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan kinderaccount niet koppelen aan volw.account.

★★★ Newbie

Ik wil mijn dochters kinderaccount koppelen aan mijn account, zodat ik haar games kan cadeau kan geven.

Inloggen op EA Origin met dochtersaccount om de sims te spelen lukt,  maar koppelen niet. Herkent dan ineens emailadres of gebruikersnaam dochter niet.

Tig keer gemaild naar EA, geprobeerd te bellen... niets.

 

Probleem: kinderaccount waar ik niet op kan inloggen, noch kan koppelen op mijn volwassen EA account.

Hij herkent emailadres dochter ineens niet, of inlognaam.

 

Kom niet in contact met de klantenservice. Help?????

Bericht 1 van 6 (1.541 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan kinderaccount niet koppelen aan volw.account.

★★★★★ Expert
Met kinderaccounts zou het niet mogelijk zijn om cadeaus te krijgen, @CecileSis.

Indien je deze niet kan vinden:
Controleer of deze persoon een Origin / EA account heeft.
Controleer of de naam of hun EA ID / Openbare ID juist gespeld zijn.
Navraag bij deze persoon doen, of jij niet bent geblokkeerd op Origin voor het ontvangen van cadeaus.
Bepaalde producten kunnen niet worden verstuurd als cadeaus, of hebben beperkingen.
Ook kan je geen lagere versie van het product aan deze persoon als cadeau versturen, als die al een lagere of dezelfde versie in bezit heeft.
Deze persoon woont in een ander land.


Indien je geen toegang meer heft tot het kinderaccount, kan je het wachtwoord ervan wijzigen: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/update-your-child-s-underage-account-password/

Als ouder / verzorger, dien je eerst zelf een Origin / EA account te maken, als je die nog niet hebt.
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/how-to-create-an-origin-account/
Dan pas een Origin / EA account maken voor het kind. Je dient de geboortedatum van het kind en het e-mailadres van jouw Origin / EA account op te geven.


Indien er problemen of vragen zijn met Origin / EA accounts, kan je beter je telefonisch contact opnemen met de helpdesk.


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (1.529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan kinderaccount niet koppelen aan volw.account.

★★★ Newbie

Wat is het nummer van de helpdesk dan? Ik heb nu al zo vaak geprobeerd te mailen, via de FAQ en nu via dit medium....

Mijn dochter logt netjes in met haar account.

Ik heb zelf ook een account. Ik wil deze accounts graag koppelen, zodat ik iig online ook iets kan kopen.

Ze heeft tig Dvd's van de Sims4 gekocht en wil weer graag een uitbreiding.

Ik kan niet inloggen bij EA met haar email of gebruikersnaam en wachtwoord. Kan hem dus ook niet koppelen. 

Wil graag iemand spreken (telefonisch) die me dit uitlegt of die mij vertelt hoe een nieuw account aan te maken, zonder dat we de codes verliezen van onze vele Sims4.

Bericht 3 van 6 (1.507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan kinderaccount niet koppelen aan volw.account.

★★★★★ Expert
Als je een nieuwe EA / Origin account maakt, dan zul je van voren af aan weer moeten beginnen, @CecileSis.

Of het mogelijk is om een uitbreiding / aanvulling die gekocht werd met een volwassene account, dan laten overzetten naar een kinderaccount, zul je moeten navragen bij de helpdesk.

Je kan een DVD doosje met productcode kopen in de winkel en dan de meegeleverde productcode verzilveren / registreren met het kinderaccount.
https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/origin-code-redemption-faq/

Waarom het koppelen van de betreffende kinderaccount met jouw volwassene account niet lukt, zul ook via de helpdesk laten uitzoeken.

Met een kinderaccount wordt aangemeld met een EA ID en geen e-mail adres. Je deze hebben aangemaakt via de Origin cliënt.
Met een kinderaccount heb je geen toegang tot bepaalde online functies, diensten en websites. Meer informatie over kinderaccounts, vind je hier: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/set-up-child-ea-account/


De helpdesk is bereikbaar van maandag tot vrijdag, 12:00 tot 21:00, via deze telefoonnummers:
Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief)
Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief)
Een terugbel verzoek kan je indienen via: https://help.ea.com/nl/contact-us/


Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
Bericht 4 van 6 (1.494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan kinderaccount niet koppelen aan volw.account.

★★★ Newbie

Dankjewel! Ik vind het ook prima als ze op mijn account verder gaat, of dat we een nieuw account aanmaken, maar moet wel zeker weten dat ik alle productcodes opnieuw kan invoeren voor haar en deze niet "niet meer te gebruiken zijn". Ze heeft zoveel Sims4 uitbreidingen/bundels gekocht en gekregen.....

Bericht 5 van 6 (1.478 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan kinderaccount niet koppelen aan volw.account.

★★ Novice

Hoi,

 

ik heb inmiddels hetzelfde probleem heb jij nog antwoord gekregen?

 

ik krijg geen contact met de helpdesk.

 

vr gr Sylvia

Bericht 6 van 6 (1.387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help