Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

door irishoorman
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

★★ Novice

Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn sims 4 spel bij het opstarten aangeeft dat ik de legacy edition moet downloaden, terwijl ik wel aan alle systeemeisen voldoe. Dit los ik dan op door op "repareren" te klikken, waarna het spel wel gewoon opstart. Een groot probleem wat ik nu echter heb, is dat ik geen gebruik meer kan maken van de galerij (ik krijg namelijk kruizen te zien in plaats van het plaatje van de woning en kan er niet op klikken) en ik kan geen custom content meer installeren in mijn spel. Ik weet niet wat hier de oorzaak van is en hoe ik dit op kan lossen. Heeft iemand hier verstand van?

Bericht 1 van 11 (427 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

Champion

@irishoorman Als je zeker weet dat je geen gebruik hoeft te maken van de Legacy Editie en je toch geen toegang hebt tot de Galerij dan kan het zijn dat jouw antivirussoftware een paar schilden te streng heeft afgesteld. Hier kan je lezen of deze situatie ook voor jou geldt en wat je er eventueel aan zou kunnen doen: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/9972965#M7843

 

Als je gebruik maakt van een ander  antivirus programma zou je dat hier dan nog even willen laten weten? Dan kunnen we kijken of het ergens anders aan ligt. Het is dan wel handig als je ook een DXDiag.txt toevoegt aan je antwoord omdat we dan gelijk een beter beeld kunnen krijgen wat er aan de hand zou kunnen zijn. Als je gebruik maakt van een MacOS systeem dan is het prettig om te weten welk systeem je gebruikt (naam van de MacOS) en welke specificaties jouw computer heeft.

 

Hopelijk lukt het met de informatie in de link.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 11 (442 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

Champion

@irishoorman Als je zeker weet dat je geen gebruik hoeft te maken van de Legacy Editie en je toch geen toegang hebt tot de Galerij dan kan het zijn dat jouw antivirussoftware een paar schilden te streng heeft afgesteld. Hier kan je lezen of deze situatie ook voor jou geldt en wat je er eventueel aan zou kunnen doen: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/9972965#M7843

 

Als je gebruik maakt van een ander  antivirus programma zou je dat hier dan nog even willen laten weten? Dan kunnen we kijken of het ergens anders aan ligt. Het is dan wel handig als je ook een DXDiag.txt toevoegt aan je antwoord omdat we dan gelijk een beter beeld kunnen krijgen wat er aan de hand zou kunnen zijn. Als je gebruik maakt van een MacOS systeem dan is het prettig om te weten welk systeem je gebruikt (naam van de MacOS) en welke specificaties jouw computer heeft.

 

Hopelijk lukt het met de informatie in de link.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 11 (443 Weergaven)

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

★★ Novice
@Trismagistos Ik heb mijn AVG gecheckt en het bleek dat de sims onder mijn "geblokkeerde apps" stond. Dit heb ik veranderd en nu werkt alles weer zoals het hoort! Super bedankt voor je hulp!
Bericht 3 van 11 (435 Weergaven)

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

Champion

@irishoorman Graag gedaan en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 11 (427 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

★★ Novice
@Trismagistos wat is eigenlijk de AVG?? ik heb het op mijn laptop gezocht en kon het niet vinden. dit probleem heb ik een tijde geleden,(uit het niets). en een vriendin van mij had het ook en zei dt het over een paar dagen weg zal gaan maar dit is zo voor 2 maanden lang. als iemand mij kan uitleggen wat AVG is en hoe ik daar kom, dat zal heel fijn zijn.
Bericht 5 van 11 (372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

Champion

@B3ON AVG is een  van de vele gratis antivirusprogramma's. Als je een ander antivirusprogramma hebt zoals bijvoorbeeld Avast of Panda en ook rode kruizen in de galerij tegenkomt. Zoek dan op je pc op of je een antivirusprogramma hebt en geef het hier even door dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 11 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

★★ Novice
@Trismagistos Ik heb Avast
Bericht 7 van 11 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

Champion

@B3ON Prima! dat heb ik ook en ik heb in deze link een klein stappenplan laten zien hoe je het probleem van de rode kruizen kunt oplossen: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Hoe-los-ik-dit-op-Rode-kruizen-in-mijn-galerij/m-p/9972965#M7843...

 

Als je dat volgt is het vrij snel op te lossen. Heb je dan toch nog vragen, laat het even weten.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 11 (357 Weergaven)

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

★★ Novice
@Trismagistos ik ga het zeker proberen!
Alvast bedankt
Bericht 9 van 11 (354 Weergaven)

Re: Kan de galerij niet gebruiken en geen cc downloaden

★★ Novice
@Trismagistos Bedankt het is gelukt !!!
Bericht 10 van 11 (350 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help