Is het mogelijk dat er geen registratiecode aanwezig is bij een fysieke aankoop?

door asmarlissa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Is het mogelijk dat er geen registratiecode aanwezig is bij een fysieke aankoop?

★★★ Newbie

Hoi,

Ik werk in een gamewinkel en een klant had een Sims 4 Honden en Katten gekocht voor de pc. Nu weet ik dat er geen cd in zit en je het moet downloaden. Wij krijgen de games altijd factory sealed binnen, dus wij openen deze niet zelf, dat doet de klant zelf, en als deze sealing eraf is, nemen wij deze games ook niet meer als nieuw terug. Nu beweerde de klant dat in de kopie die zij gekocht heeft, ook geen papiertje aanwezig was, waar de registratie code op stond om het spel te kunnen downloaden. Nu vraag ik mij dus af, is het mogelijk dat je een factory sealed spel binnen krijgt, waar letterlijk niks in zit? Ik heb ook al contact opgenomen met ons HQ, maar ik dacht ik vraag het ook nog even hierop, omdat ik me eigenlijk niet kan voorstellen dat zoiets ontbreekt. Ik kocht zelf ook al mijn expansions fysiek, en bij geen van deze ontbrak de code, ik heb ook nog nooit iemand gehoord over dit probleem. Nu ben ik bang dat deze klant misschien zelf iets heeft gedaan met het papiertje, of eventueel misschien zelfs een tweede code probeert te krijgen van ons, vandaar dat ik deze vraag stel, zodat ik zeker kan weten hoe ik dit kan oplossen. Alvast bedankt.

Bericht 1 van 2 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Is het mogelijk dat er geen registratiecode aanwezig is bij een fysieke aank

EA SPORTS FC Team

Hoi @asmarlissa,

 

Het beste om te doen is om dit voor te leggen bij jullie HQ aangezien wij (community team) er verder geen zicht op hebben.

 

De HQ van jullie kan het misschien voordragen aan de leverancier/fabriek om dit na te gaan. Ik heb zelf ook nog nooit een fysieke kopie gehad zonder code, maar wie weet wat er gebeurd kan zijn. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (268 Weergaven)

Alle reacties

Re: Is het mogelijk dat er geen registratiecode aanwezig is bij een fysieke aank

EA SPORTS FC Team

Hoi @asmarlissa,

 

Het beste om te doen is om dit voor te leggen bij jullie HQ aangezien wij (community team) er verder geen zicht op hebben.

 

De HQ van jullie kan het misschien voordragen aan de leverancier/fabriek om dit na te gaan. Ik heb zelf ook nog nooit een fysieke kopie gehad zonder code, maar wie weet wat er gebeurd kan zijn. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (269 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help