Re: Irritant probleem in CAS

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice

Irritant probleem in CAS. Normaal gesproken leidt het klikken op b.v. een kapsel direct naar de miniatuur in de rechterkolom, maar na de vorige patch/update "Snowy Escape" is dit helaas niet meer mogelijk. Ik moet nu een heel end naar boven scrollen om de corresponderende miniatuur te vinden. Ik had de stille hoop dat dit in de update van eergister hersteld zou worden, maar helaas. Ik ben niet de enige die er last van heeft. Hoop dat EA het hersteld bij de volgende update. Bedankt!

Bericht 1 van 29 (727 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Irritant probleem in CAS

[ Bewerkt ]
Hero

@netcat0718 Moved your post to the dutch forum so someone can help you in your language.

 

From what translator tells me though you probably have this bug: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CAS-no-longer-shows-what-my-sim-is-wearing-in-its-columns/td-p...

Good Luck
Crin

Trennlinie

I don't work or have any association with EA. I give advice to the best of my knowledge and cannot be held responsible for any damage done to your computer/game.
Please only contact me via PM when asked to do so.



Important Threads


In thread bekijken

Bericht 2 van 29 (713 Weergaven)

Alle reacties

Re: Irritant probleem in CAS

[ Bewerkt ]
Hero

@netcat0718 Moved your post to the dutch forum so someone can help you in your language.

 

From what translator tells me though you probably have this bug: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CAS-no-longer-shows-what-my-sim-is-wearing-in-its-columns/td-p...

Good Luck
Crin

Trennlinie

I don't work or have any association with EA. I give advice to the best of my knowledge and cannot be held responsible for any damage done to your computer/game.
Please only contact me via PM when asked to do so.



Important Threads


Bericht 2 van 29 (714 Weergaven)

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Expert
Gebruik je soms aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties"), @netcat0718? Verwijder die als eerste. Heb je ook getest met een andere, nieuwe Sim?
De cache van de Origin cliënt leegmaken, nadat je De Sims 4 en de Origin cliënt volledig het afgesloten. Lees dit helpartikel hierover: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Map van De Sims 4, die in je Documenten\Electronic Arts\" staat, een andere naam geven.
Hierna ga je De Sims 4 via de Origin cliënt repareren en bijwerken.
Dan De Sims 4 schoon starten, via de Origin cliënt, zoals elk ander spel van Origin.
Met een nieuwe of standaard Sim / huishouden gaan testen, of je probleem is verdwenen.

Groetjes.
Bericht 3 van 29 (710 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@RealSimmor0 Yep, alles al geprobeerd..heeft helaas niet geholpen.
Bericht 4 van 29 (709 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

[ Bewerkt ]
Champion

@netcat0718 De reden dat @crinrict jouw verzoek heeft verplaatst, komt omdat er dus ook een Nederlandstalige forumpagina bestaat.

 

Daarnaast heeft ze aangegeven dat er op dit moment nog een bug-rapport open staat: Deze bug melding is in het Engels. Als je hulp nodig hebt met het vertalen, kunnen we je hierbij natuurlijk ook helpen. https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/OPEN-CAS-no-longer-shows-what-Sim-is-wearing-in-its-columns/td.... Dit probleem heeft inmiddels wel de aandacht van de makers maar, gezien het aantal Me too's niet de hoogste prioriteit. Je kan er wel aan bijdragen dat het sneller wordt opgelost als je op die bug rapport pagina ook nog even 'Me too' (Ik ook) aanklikt. 

 

De bug is niet dus nog niet verholpen en er is ook geen werkzame workaround voor. Er is wel een modificatie die het eenvoudiger maakt om de haardracht te vinden die kan je vinden op de pagina van Weerbesu. Maar voor alle modificaties geldt dat deze met nieuwe patchupdates ook kunnen breken. Dus als je liever geen gebruik maakt van modificaties zal je het voorlopig even moeten doen met het scrollen en zoeken. 

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 29 (702 Weergaven)

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@Trismagistos Ontzettend bedankt!!
Bericht 6 van 29 (690 Weergaven)

Re: Irritant probleem in CAS

Champion
Graag gedaan, @netcat0718!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 29 (676 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

Community Manager (retired)

Ik geef deze discussie een bump in verband met de samenvoeging van de forums om hem zo weer op de voorpagina te zetten.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 8 van 29 (571 Weergaven)

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@EA_Neil Het probleem is na de patch update van 25 februari 2021 nog steeds niet opgelost, is het nou echt zo moeilijk EA ?? Het is zo frustrerend als je veel CC geinstalleerd hebt!
Bericht 9 van 29 (538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Expert
Dat is een risico dan, als je aangepaste inhoud gebruikt, @netcat0718. Zorg dat je eens de volledige basisstappen doet. Dus alle aangepaste inhoud verwijderen en De Sims 4 via de Origin cliënt repareren.
Je zult stuk voor stuk de boosdoeners moeten achterhalen. Zorg dat je ze allemaal gaat bijwerken. De meestal toegevoegde documentatie goed doornemen of contact opnemen met hun maker, bij problemen.
De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt.

Tevens overige en onnodige software volledig afsluiten. De grafische instellingen gaat aanpassen. De stuurprogramma's van je computer mogelijk ook nog dient bij te werken. Nog beschikbare updates voor Windows gaat downloaden en installeren.

Groetjes.
Bericht 10 van 29 (534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help