Re: Irritant probleem in CAS

door netcat0718
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@RealSimmor0 Allemaal al gedaan, helaas..het is ontstaan na de vorige patch update..
Bericht 11 van 29 (462 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

Champion

@netcat0718 Sorry dat ik je ook nu weer moet teleurstellen. Maar in de UI aanpassingen van de patchupdate van 25 februari is deze onvolkomenheid niet opgelost.  Er is wel iets van een workaround voor te bedenken dat is werken met de meerdere kolommen modificatie. Ik denk dat je die wel zult kunnen vinden. Zo niet, dan zal je daar zelf naar kunnen Googelen. Mogelijk dat je dan ook nog wat andere spelaanpassingen nodig hebt. Ik heb begrepen dat je speelt met heel veel modificaties en met cc. Ik maak ook gebruik van het een en ander maar niet zoveel dat het testen ervan na een patchupdate een dagtaak is. De 4 of 5 kolommen kunnen in jouw geval misschien wel handig zijn. LET WEL OP: want er zijn ook nog steeds kapotte versies te downloaden. 

 

Hopelijk zullen er bij de volgende patchupdates wat meer gebroken onderdelen gemaakt kunnen worden.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 29 (459 Weergaven)

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@Trismagistos Bedankt, maar ik had uiteraard de 5 kolommen al geinstalleerd..;-) Heb vorige week ook Sims 4 opnieuw geinstalleerd, Eerst natuurlijk gedraaid zonder alle poespas en nog steeds hetzelfde probleem..maar bedankt in ieder geval, hopelijk wordt het binnenkort opgelost.
Bericht 13 van 29 (456 Weergaven)

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Expert
Als je alleen het basisspel van De Sims 4 eens gebruikt, heb dan nog steeds het zelfde probleem, @netcat0718?

Groetjes.
Bericht 14 van 29 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@RealSimmor0 Ehmm, ja, dat zei ik hierboven toch al..groetjes!
Bericht 15 van 29 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@netcat0718 Het probleem is nog steeds niet opgelost na de update van 23.3.2021 helaas..
Bericht 16 van 29 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Expert
Heb je dan ook weer de volledige basisstappen gedaan, @netcat0718?
Op een nieuw gemaakte Windows gebruikersaccount geprobeerd? Op een andere computer geprobeerd? Komt dan het probleem ook voor?
Zelfs als je De Sims 4 volledig verwijderd en daarna alleen het basisspel opnieuw hebt geïnstalleerd en De Sims 4 schoon start?

Groetjes.
Bericht 17 van 29 (345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice

Ja, helaas wel. Heb pas mn PC opnieuw geinstalleerd. .Ik ben zeker niet de enige met dit probleem..ook op het forum van 'ModTheSims.info' mensen met nog steeds hetzelfde probleem..

Bericht 18 van 29 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@netcat0718 Zelfde probleem weer na de laatste patch update, ik geef het op!
Bericht 19 van 29 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Irritant probleem in CAS

★★★★★ Apprentice
@netcat0718 Eindelijk is het probleem opgelost!! Na de update/patch van 29.6.2021.
Bericht 20 van 29 (247 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help