Interieur designer baan werkt niet

door marouschka_x
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Interieur designer baan werkt niet

★★★ Newbie

Bij de baan interieur designer kan ik geen klussen zoeken. Ik zie de knop wel, als ik hier op klik gebeurt er alleen niets. 

Heb de game al ge-update, schoongemaakt en alle cc uitgezet. Nog steeds doet hij het niet. 

Bericht 1 van 5 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Interieur designer baan werkt niet

Champion

Zou je eens in deze link willen kijken @marouschka_x , https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Interieur-Designer/td-p/10526372

Daarin wordt ook aandacht besteed aan het feit dat de klussen voor de interieur designer niet via het werk paneel kunnen worden gevonden. 

 

Misschien heb jij ook last van de bug die ik daarin heb aangegeven. Als dat zo is zou je dan in het bug rapport op de Engels forumpagina 'Me too' willen aanklikken?

 

De workaround zou misschien ook voor jou kunnen werken. Gebruik dan je telefoon om een klus te vinden.

Wil je ajb even laten weten of dit in jouw situatie heeft geholpen?

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (560 Weergaven)

Alle reacties

Re: Interieur designer baan werkt niet

Champion

Zou je eens in deze link willen kijken @marouschka_x , https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Interieur-Designer/td-p/10526372

Daarin wordt ook aandacht besteed aan het feit dat de klussen voor de interieur designer niet via het werk paneel kunnen worden gevonden. 

 

Misschien heb jij ook last van de bug die ik daarin heb aangegeven. Als dat zo is zou je dan in het bug rapport op de Engels forumpagina 'Me too' willen aanklikken?

 

De workaround zou misschien ook voor jou kunnen werken. Gebruik dan je telefoon om een klus te vinden.

Wil je ajb even laten weten of dit in jouw situatie heeft geholpen?

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (561 Weergaven)

Re: Interieur designer baan werkt niet

★★★ Newbie

Ik heb het bericht gemeld via de link die je stuurde. 

Via de telefoon lukt het wel om klussen te vinden! ☺️ Dankjewel

Bericht 3 van 5 (534 Weergaven)

Re: Interieur designer baan werkt niet

Champion

Graag gedaan, @marouschka_x !

 

Hopelijk vinden ze snel een fix voor het probleem. 

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (531 Weergaven)

Re: Interieur designer baan werkt niet

Champion

@marouschka_x Als het goed is, is het probleem met de carrière interieur designer met de nieuwe patch opgelost. Update 27/7/2021 (ea.com)

Kan je ons laten weten of jouw Sim nu weer op de 'normale manier' klusjes\werk kan vinden?

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (502 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help