Interieur Designer

door chrigikaanja
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Interieur Designer

★ Apprentice

Hi,

Heb een probleem als Interieur designer. Ik kan opeens geen nieuwe taken ophalen... Ik kan dat ook niet als acteur, al doet ie het wel via de computer. Ik dacht probeer het ook met mijn sims die Designer is, maar ter vergeefs... Kan iemand mij hiermee helpen? Het spel heb ik al gerepareerd.

Groetjes Chrigikaanja

Bericht 1 van 8 (604 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Interieur Designer

Champion

@chrigikaanja Als het goed is zou je na de patchupdate van vandaag weer gewoon via het 'job panel' een klus moeten kunnen uitzoeken. Hier kan je er meer over lezen. De Sims 4 Updates – Officiële EA Access-site.

 

Laat ajb even weten of dat voor jou ook echt heeft geholpen. Alvast bedankt en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 7 van 8 (507 Weergaven)

Alle reacties

Re: Interieur Designer

[ Bewerkt ]
Champion

@chrigikaanja Jammer genoeg heeft de patchupdate van 20 juli toch weer een breuk veroorzaakt in diverse freelancecarrières. Waarschijnlijk dus ook die van interieur designer.  Er worden nu bug rapporten opgemaakt op de Engelse forumpagina: [OPEN] Freelancer: No gigs via job panel - Answer HQ (ea.com) Als je jouw probleem hierin herkent dan kan je je aansluiten door op me too te klikken bij het onderwerp dat het dichtst bij jouw probleem in de buurt komt of je kunt ervoor kiezen zelf een aanvulling te geven op het bestaande bug rapport.

 

Samen met een aantal andere helpers wordt er gekeken of er workarounds voor kunnen worden gevonden. Voorlopig zal je jouw Sims even op een andere manier hun brood moeten laten verdienen.

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Hoe dan ook,

 

veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 8 (598 Weergaven)

Re: Interieur Designer

★★★★★ Expert
Heb je dit ook met andere Sims, @chrigikaanja?
Zijn de benodigde stappen en acties al gedaan?

Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud en repareer De Sims 4 hierna via de Origin cliënt.
De map van De Sims 4 die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat hernoemen. De cache van de Origin cliënt leegmaken, lees dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Vervolgens De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt.
Met een nieuwe of standaard Sim / huishouden gaan testen of het probleem is verholpen.

Groetjes.
Bericht 3 van 8 (588 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Interieur Designer

★ Apprentice

Yep heb deze stappen allemaal al eens gedaan....  dank je

Bericht 4 van 8 (583 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Interieur Designer

★ Apprentice

Dank je wel, ik ga gelijk kijken... Hoop dat het met de volgende update verholpen is. 

Bericht 5 van 8 (582 Weergaven)

Re: Interieur Designer

Champion

@chrigikaanja Er is ook nog een mogelijkheid om met de telefoon een klus te vinden. Heb je die ook al geprobeerd?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (575 Weergaven)

Re: Interieur Designer

Champion

@chrigikaanja Als het goed is zou je na de patchupdate van vandaag weer gewoon via het 'job panel' een klus moeten kunnen uitzoeken. Hier kan je er meer over lezen. De Sims 4 Updates – Officiële EA Access-site.

 

Laat ajb even weten of dat voor jou ook echt heeft geholpen. Alvast bedankt en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 8 (508 Weergaven)

Re: Interieur Designer

★ Apprentice
@Trismagistos Yep, heeft geholpen, doet nu wat het moet doen... thx. En nu kan ik niet stoppen met spelen lol
Bericht 8 van 8 (499 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help