Re: Initialization error at start up

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Initialization error at start up

★★★ Newbie

Ik heb zojuist Sims 4 gedownload en wanneer ik de app open komt dit op mijn beeldscherm te staan en sluit de app zich af:

 

Unable to start:

 

Initialization error at start up.

 

[135dec40:90f690cf:00000075:495f32a0]

 

Wat moet ik doen?! 

 

Groetjes Femke

Bericht 1 van 7 (471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Initialization error at start up

★★★★★ Expert
Waarop wil je De Sims 4 gaan spelen, @Xfemkepaans? Heb je de basisstappen al gedaan?

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Initialization error at start up

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ik wil op mijn MacBook Air gaan spelen. Ben geen techneut, dus weet niet welke basisstappen er gedaan moeten worden Standard smile ...
Bericht 3 van 7 (446 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Initialization error at start up

@Xfemkepaans is je spel helemaal up to date?

 

----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 4 van 7 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Initialization error at start up

★★★ Newbie
@Xfemkepaans beste ik wilt dit ook spelen op mijn macbook maar ik krijg net hetzelfde weet totaal niet wat ik er aan kan doen
Bericht 5 van 7 (419 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Initialization error at start up

★★★★★ Expert
Hallo @Xfemkepaans & Chelsea__Coppers,

Mocht je aangepaste inhoud ("modificaties") hebben, begin met deze allemaal te verwijderen.

Voordat je hiermee begint dien je de Origin cliënt en alle Origin spellen helemaal afgesloten hebben.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie dit helpartikel hierover: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Map van De Sims 4 hernoemen. Deze map hoort in je "Documenten\Electronic Arts\" staan. Indien er meer mappen "Sims 4" genaamd hier staan, dien je ze allemaal te hernoemen.
Repareer het spel via de Origin cliënt. Rechtsklik op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen.
Controleer dat je de laatste versie van de Origin cliënt en De Sims 4 gebruikt.
Nadat het reparatieproces klaar is, start je De Sims 4 schoon en test je met een nieuwe gemaakte Sims of huishouden of je probleem nog steeds bestaat. Een Sims of huishouden uit de standaard aanbod kan je ook gebruiken.

De Origin cliënt en De Sims 4 dienen in dezelfde taal zijn ingesteld. Het kan helpen om beide te veranderen in het Engels en dan De Sims 4 nog eens te repareren.

Zorg ervoor dat je geen software hebt draaien, die de Origin cliënt als De Sims 4 kan verstoren / tegenwerken.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 6 van 7 (377 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Initialization error at start up

★★★★★ Expert
Doe de basisstappen eens, @chelseacoppers, zoals ik vermeld in mijn reactie.
Bericht 7 van 7 (369 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help