Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Er is vandaag iets heel raars met mijn sims 4 aan de hand. Gister 15 april kon ik er gewoon mee spelen was er niks aan de hand. Nu wil ik dus spelen maar krijg ik dus 2 verschillende errors.

1.)

Unable to start:

 

Initialization error at start up.

 

[135dec40:90f690cf:00000075:495f32a0]

 

2.) Error: A redistributable package (setLocale.zsh) was not installed successfully

 

Ook als ik naar Documenten>Electronic Arts dan staat er dus De sims 4 (nederlands en die speel ik) en een nieuw mapje met The sims 4 dus in het engels, hij start nu ondertussen wel de game op maar in het engels en dat is een hele nieuwe game dus al me data is daar weg. Ik heb ook geprobeerd The sims 4 mapje te verwijderen maar komt telkens terug als ik de game probeer op te starten. Ik heb ook al de game geprobeerd te repareren, updaten zowel de game als origin. Heb de cache map opgeruimd maar helemaal niks werkt. Al mijn packs zijn er wel nog, maar al mijn data en hele nederlandse game werkt niet meer. En opnieuw beginnen zie ik ook niet echt zitten.

Bericht 1 van 10 (816 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Expert
Hallo @SparkllyPrincess,

Na het wijzigen van de speltaal, toch even testen of De Sims 4 weer start, zonder iets erin. Lukt dat, dan kan je de eerder opgeslagen spelvoortgang in de andere taal naar de andere kopiëren. Let op met het overschrijven van de bestaande bestanden en mappen. Lege mappen zijn makkelijker overschrijven. Test dan weer opnieuw of De Sims 4 start.

Verplaats de map die niet meer nodig hebt, om ruimte te besparen toch even naar een USB opslag medium. Een reservekopie maken voordat je deze toch verwijderd. Als het niet in de weg staat, kan je de map ook gewoon laten staan. Het is toch een goed idee, om regelmatig een reservekopie te maken van je spelvoortgang en andere belangrijke gegevens, je weet maar nooit.

Controleer dat je de laatste versie van de Origin cliënt als De Sims 4 hebt geïnstalleerd.

Je zou eens kunnen proberen de taal van beide te wijzigen naar het Nederlands. Vergeet niet om De Sims 4 opnieuw te repareren. Start De Sims 4 weer in het Nederlands? Dien je spelvoortgang toch nog weg te halen?


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 5 van 10 (715 Weergaven)

Alle reacties

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Expert
Als De Sims 4 wel start in het Engels, dan kan je dat beter laten voor het moment, @SparkllyPrincess.
Elke taal maakt zijn eigen map, dit is vrij normaal. Als de map nog niet bestaat, dan wordt deze automatisch gemaakt. Ook dit is normaal.

Mocht je aangepaste inhoud gebruiken, verwijder deze eerst en doe de basisstappen.

Staat de taal van de Origin cliënt en De Sims 4 ingesteld op het Engels? Nadat je de speltaal hebt gewijzigd, dien je De Sims 4 nog eens te repareren. Dit zou ook een oplossing zijn voor de eerste foutmelding.
Beide programma's dienen dezelfde taal te gebruiken en bijgewerkt naar de laatste versies van hun.

Zodra De Sims 4 wel weer start in het Engels, kan je eerder opgeslagen spelvoortgang (gemaakt in de Nederlandse versie) kopiëren in de map van de Engelse taal.
Kopieer de mappen "Saves" en "Tray" in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" naar "Documenten\Electronic Arts\The Sims 4\", wees voorzichtig met het overschrijven van dezelfde en bestaande bestanden.
Andere bestanden en mappen heb je meestal niet nodig en zullen opnieuw worden gemaakt, wanneer dat nodig is.


Groetjes.
Bericht 2 van 10 (782 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Novice

Hoi @RealSimmor0  ik heb mijn Origin en De sims beide in het Nederlands staan. Daarom dat het zo raar is dat ie uit zich zelf een engels mapje aanmaakt. 

Ik ga de game wel in het engels spelen, dus moet ik mijn saves, tray folder en mods folder overschrijven zodra ik het spel heb opgestart en heb opgeslagen? Of moet ik eerst alles overschrijven en dan opstarten? 

Kan ik op een gegeven moment de game weer terug zetten in het Nederlands na een tijdje gespeelt te hebben? En wat moet ik nu mer dat mapje ‘De sims 4’ met al mijn save ect.

 

Groetjes

Bericht 3 van 10 (763 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Novice
@RealSimmor0 Korte update, ik heb gedaan wat je zei en het is inderdaad gelukt ik heb alles terug, kan ik nu de nederlandse map verwijderen?
Bericht 4 van 10 (730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Expert
Hallo @SparkllyPrincess,

Na het wijzigen van de speltaal, toch even testen of De Sims 4 weer start, zonder iets erin. Lukt dat, dan kan je de eerder opgeslagen spelvoortgang in de andere taal naar de andere kopiëren. Let op met het overschrijven van de bestaande bestanden en mappen. Lege mappen zijn makkelijker overschrijven. Test dan weer opnieuw of De Sims 4 start.

Verplaats de map die niet meer nodig hebt, om ruimte te besparen toch even naar een USB opslag medium. Een reservekopie maken voordat je deze toch verwijderd. Als het niet in de weg staat, kan je de map ook gewoon laten staan. Het is toch een goed idee, om regelmatig een reservekopie te maken van je spelvoortgang en andere belangrijke gegevens, je weet maar nooit.

Controleer dat je de laatste versie van de Origin cliënt als De Sims 4 hebt geïnstalleerd.

Je zou eens kunnen proberen de taal van beide te wijzigen naar het Nederlands. Vergeet niet om De Sims 4 opnieuw te repareren. Start De Sims 4 weer in het Nederlands? Dien je spelvoortgang toch nog weg te halen?


Groetjes.
Bericht 5 van 10 (716 Weergaven)

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★ Novice

Hallo @RealSimmor0 ,

Ik krijg dezelfde melding als @SparkllyPrincess , en heb ook opeens een engels mapje erbij. Echter start de sims ook in het Engels niet bij mij op. Ik heb de vraag ook op het forum gedeeld (https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims-4-start-niet/td-p/8985573) en het lijkt erop dat je verstand van zaken hebt! Zou je mij kunnen helpen?
Groetjes

Bericht 6 van 10 (688 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Novice

Hoi @defnieb misschien dat dit helpt, ik heb mijn sims op origin in het engels gezet toen deed de game het wel . Ik speel nu zonder enkel problemen, laat je me het weten als het is gelukt?

groetjes Standard smile

Bericht 7 van 10 (683 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★ Novice
@SparkllyPrincess Hoi, dankjewel voor je snelle reactie! Speel je het nu dan ook in het Engels of wel weer in het Nederlands?
Groetjes
Bericht 8 van 10 (667 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Novice
@defnieb Hoi, ja ik speel het nu wel helaas in het engels maar het is voor nu beter dan niks. Ik denk dat ik over een tijdje als er wat nieuwe updates komen het terug zet naar het nederlands.

Groetjes
Bericht 9 van 10 (646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: [Initialization error at start up.] Sims 4 start niet meer MAC

★★★★★ Expert
De taal zowel van de Origin cliënt als De Sims 4 dienen hetzelfde te zijn, @defnieb. Wijzig je de taal van de ene, dan zul je ook de taal voor de andere wijzigen. Dit zal het beste werken.
Nadat de speltaal is gewijzigd, dien je De Sims 4 te repareren, zodat de taalbestanden geïnstalleerd worden.
Dan zul je moeten gaan testen je of De Sims 4 start. Lang spelen ermee is niet nodig.

Met het wijzigen van de speltaal, is je eerder opgeslagen spelvoortgang niet zichtbaar in de andere taal. Zodra je hebt getest dat De Sims 4 weer start in de andere taal, kan je de eerder opgeslagen spelvoortgang kopiëren naar De Sims 4 map van de andere taal.

Er was een probleem afgelopen paar weken, waardoor spelers op dit besturingssysteem niet meer De Sims 4 kregen gestart en dezelfde foutmelding zagen als @SparkllyPrincess. Het schijnt te helpen om de talen van beiden te wijzigen in het Engels.
Misschien is het beter om voorlopig dan de taal in het Engels te houden, totdat alle foutjes verholpen zijn rondom dit hoofdprobleem. Immers, De Sims 4 is zo wel te spelen. Het bied zo ook wat meer uitdaging. Misschien gaat je Engelse taal betreft schoolwerk wat meer voorruit... Wink


Groetjes.
Bericht 10 van 10 (616 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help