Initialisatiefout Sims 4

door FinnerSimmer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Initialisatiefout Sims 4

★ Novice

Hoi,

 

Ik heb nog geen enkel probleem gehad met De Sims 4 (met bijna alle uitbreidingen) op mijn Macbook Pro. Sinds gister (ik geloof na de nieuwste update) krijg ik alleen bij het opstarten een foutmelding, een initialisatiefout.

 

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd omdat ik zag dat meer mensen hier last van hebben. Ik heb de map in Finder een andere naam gegeven, de DownloadChace verwijderd en het spel in Origin vervolgens gerepareerd. Ook zag ik iets over de taal, maar mijn spel stond sowieso al in het Engels. Ik zou graag een oplossing vinden zonder mijn huidige huishoudens of iets kwijt te raken. 

 

Weet iemand what to do?

 

Groetjes,

Finn

Bericht 1 van 3 (198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Initialisatiefout Sims 4

★★★ Newbie
@FinnerSimmer Ik heb hetzelfde probleem na de update
Bericht 2 van 3 (176 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Initialisatiefout Sims 4

★★★★★ Expert
Er is een probleem / storing gaande voor jullie platform het niet mogelijk is om De Sims 4 te starten, @FinnerSimmer & @nadiaknegt.

Zorg dat je alle aangepaste inhoud hebt verwijderd. Basisstappen kunnen werken.

Er zijn verschillende manieren beschikbaar, dit is 1 op na de makkelijkste en maakt het mogelijk om toch te spelen op jullie gebruikte platform.
Wijzig de taal van de Origin cliënt in het Engels. Dan dien je de Origin cliënt te herstarten.
Wijzig de taal van De Sims 4 naar het Engels. Repareer De Sims 4 hierna. Instructies opvolgen die op je scherm komen te staan.
Probeer De Sims 4 te starten.

De taal van beiden dient hetzelfde te zijn.

Door het wijzigingen van de taal is jouw eerder opgeslagen spelvoortgang voor dit moment niet toegankelijk. Nadat je hebt getest dat De Sims 4 kan je proberen of je verder kan spelen met je eerder opgeslagen spelvoortgang.
Ga naar je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" toe en kopieer de "Saves" en "Tray"mappen. Andere bestanden en mappen kan je beter laten staan.
Beide genoemde mappen dien je te kopiëren naar je "Documenten\Electronic Arts\The Sims 4\", zorg ervoor dat je dezelfde inhoud niet gaat overschrijven.


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (169 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help