In studentenleven verliezen 2 studenten hun naam en verlaten het studentenhuis

door MyLadyMagic
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

In studentenleven verliezen 2 studenten hun naam en verlaten het studentenhuis

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik speel in Newcrest op perceel Comfortabele kubus en gebruik geen mods en geen cc.Ik heb daar 1 simmetje en ben bezig om alle achievements met haar te halen.Haar beroep is schilder en in deze save is ze all op level 8 en in de vorige was ze net op level 5 toen het gebeurde.Ik ben ook bezig om alle collecties met haar te verzamelen en te tuinieren.Daarnaast is ze ook met verschillende vaardigheden bezig om die te levelen.Ik heb de gewoonte om voordat ik begin te spelen en daarna ook tussendoor bij de huishoudens beheren te kijken om te zien of ik daar nieuwe leuke simmetjes zie die ik aan favorieten toevoeg.Daar zag ik dat de hartsvriendinnen uit elkaar waren en toen ik verder keek zag ik dat Becca Clarke alleen stond zonder naam en dat Cameron Fletcher zijn naam ook niet meer had.Toen ik keek waar ze woonden waren ze daar niet meer,bij de hartsvriendinnen zag ik Becca wel,maar toen de tijd begon te lopen verdween ze.Ze zijn dus nog wel in het spel,maar ze hebben geen naam meer en ze lopen ergens in studentenleven rond.

Ze waren er in het begin nog wel en alles was goed.Daar heb ik in de tweede save extra op gelet.De saves van de eerste keer heb ik niet meer,omdat ik dacht dat het goed ging toen ik level 5 van het beroep schilderen had gehaald en ze er nog waren.Maar nu zijn ze weer verdwenen en ja ik heb de laatste save dus weggedaan.Pas erna dacht ik eraan dat dat niet zo slim was,maar gedane zaken nemen geen keer.Ik baalde gewoon heel erg omdat ik al 2 collecties compleet had die van de kikkers en die van de MySims trofeeën.Bij de eerste save had ik alleen die van de MySims trofeeën compleet.Ik hoop dat iemand mij kan helpen,want zo is het niet leuk om te spelen,vooral niet omdat ik met deze sim alle achievements wil halen en ze dus best wel speciaal is voor mij.Ik hoop dat iemand een oplossing heeft,want ik denk dat als ik een nieuwe save maak,met een andere sim en op een andere plek,hetzelfde gewoon weer gebeurd.En ja ik laat altijd al mijn simmetjes zoeken naar de collecties,dat is gewoon leuk,dus hun inventarissen zitten altijd behoorlijk vol.Ook van dit simmetje.

 

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!

 

Mar.

 

PS: Deze save ben ik pas begonnen nadat ik studentenleven heb gekocht.Ik had alle saves van voor die tijd weggedaan en was weer opnieuw begonnen.

 

 

Bericht 1 van 1 (210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help