Ik snap het spel niet :(

door Mrs_Bloody_NL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik snap het spel niet :(

[ Bewerkt ]
★ Guide

Hallo, 

 

Ik heb pas sims 4 gekocht op de ps4 en ik heb er al een aantal uurtjes in zitten.. Maar ik snap het spel niet? 

 

Eerst kocht ik een huis, althans een stuk grond en ik kon niks meer  Ik stond helemaal vast  

Spel verwijderd en opnieuw begonnen  

 

Leuk klein huisje gekocht en ze heeft een baan! 

 

Maar dan zie ik dat ze naar de wc moet tijdens het werk. Moet ik wachten tot ze klaar is met haar werk .. dus haar eindelijk naar de wc gestuurd... Maar dat duurt zo lang  dat ze honger heeft en moet eten, ze moet socializen . Van alles ... 

Maar voordat klaar is met plassen en eten maken  Moet ze alweer slapen  want het is midden in de nacht?

En te weinig tijd om te slapen, want ze moet op een bepaalde tijd op het werk zijn? 

 

Ik snap het niet 🤯

 

Sims mobile is makkelijker hoor 🤣🤪

 

 

Bericht 1 van 3 (497 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ik snap het spel niet :(

Zag je post op het Engelse gedeelte:
https://answers.ea.com/t5/Game-Information/somebody-hacked-my-account/m-p/7363687#M6092

Heb je de tutorial aangezet toen je begon met spelen? Misschien dat, dat helpt. Het is inderdaad lastig om je Sim tevreden te houden. 
Je kunt ook nog een filmpje op YouTube zoeken en kijken hoe andere mensen het doen. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 3 (485 Weergaven)

Re: Ik snap het spel niet :(

★★ Apprentice

Hallo,

 

Het is inderdaad soms vervelend om voor je sim te zorgen! Gelukkig worden de behoeftes meestal tijdens werk gevuld, weet niet of dat altijd zo is. En als je woont op een lege kavel; rechts bovenin kun je op bouwen klikken. Dan is alles mogelijk! En het is inderdaad handig om de handleiding aan te zetten, en als je dat niet hebt gedaan, kun je op esc klikken en dan op help. Daar staat ook heel veel uitleg! Hopelijk heb je hier wat aan! Standard smile

Bericht 3 van 3 (374 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help