Ik krijg een bericht van microsoft dat het spel niet meer kan draaien.

door sonjazuurveen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Ik krijg een bericht van microsoft dat het spel niet meer kan draaien.

★★★ Newbie

Hallo,

Het is al best lang geleden dat ik de Sims4 heb gespeeld. Ik heb me weer aangemeld bij origin, maar volgens microsoft kan het spel niet meer draaien.

Wat kan ik hieraan doen?

Vr. groet,

sonja

Bericht 1 van 4 (514 Weergaven)

Re: Ik krijg een bericht van microsoft dat het spel niet meer kan draaien.

EA SPORTS FC Team

Hallo @sonjazuurveen,

 

Welke melding krijg je precies te zien van Microsoft? Dit kan ons wat meer informatie geven over wat er precies aan de hand is. 

 

Vaak zijn opstartproblemen met de Sims 4 te verhelpen door met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor Repareren. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik krijg een bericht van microsoft dat het spel niet meer kan draaien.

★★★ Newbie
Hoi, ik krijg de melding dat er een probleem is opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.
Na afsluiten wordt het gerapporteerd naar Microsoft.
Bericht 3 van 4 (476 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik krijg een bericht van microsoft dat het spel niet meer kan draaien.

EA SPORTS FC Team

Hey nadeel van deze melding is dat deze niet exact weergeeft wat het probleem is of waardoor het probleem wordt veroorzaakt. 

 

Ik heb hier een artikel aangemaakt met daarin meerdere oplossingen voor veel voorkomende problemen. Probeer deze allemaal uit om te zien of dit het probleem voor je oplost.

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 4 van 4 (468 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help