Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com

door Shedevil1211
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com

★ Novice

Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com. Er wordt gevraagd om het wachtwoord van mijn huidige account in te voeren, maar als ik dat doe dan krijg ik de melding dat het ingevoerde wachtwoord onjuist is. Hetgeen niet klopt, want met ditzelfde wachtwoord kan ik gewoon inloggen in mijn EA account en Origin account.

Nergens staat een optie 'wachtwoord vergeten'. o.i.d.

 

Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik ook daar kan inloggen?

Bericht 1 van 6 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com

Champion

@Shedevil1211 Normaal gesproken zijn de inloggegevens van beide fora (forums) gekoppeld. Dus als je deze link volgt: https://forums.thesims.com/nl_NL/ zou je direct moeten binnen komen. Anders hoop ik dat @EA_Neil nog een oplossing weet.

Laat even weten of het je met de link wel lukt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (295 Weergaven)

Re: Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com

Community Manager (retired)

Hey @Shedevil1211 ,

 

Dat is inderdaad apart. Laten we een kijkje nemen samen! Zonder jouw wachtwoord te posten hier (deze nooit in het publiek posten), weet je nog wel wat jouw wachtwoord is of gebruik je automatisch inloggen? Heb je deze sinds ook eens aangepast via www.origin.com of www.ea.com om te controleren wat dit doet?

 

Bedankt voor de tag @Trismagistos !

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 6 (291 Weergaven)

Re: Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com

★ Novice

Hi, bedankt voor je/jullie snelle reactie. 

 

Als ik op de link klik kom ik op de pagina, maar ik ben niet ingelogd. En als ik op inloggen klik, krijg ik het volgende te zien

  • Je hebt hier al een account.
    Jouw geregistreerde gebruikersnaam: Sup......
  • Wachtwoord
    Voer het wachtwoord van je huidige account in.

dat account heb ik jaren geleden aangemaakt, maar dat wachtwoord weet ik niet meer... :-)  Die gebruikersnaam staat ook in mijn EA account bij "spelspecifieke identiteiten", maar ik kan het daar niet bewerken o.i.d.

 

@EA_Neil   ik weet mijn wachtwoord en ik heb deze de eerste keer dat ik niet kon inloggen via Origin veranderd, maar dat heeft niet geholpen.

Bericht 4 van 6 (238 Weergaven)

Re: Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com

Champion

@Shedevil1211 Als je jouw accountgegevens niet meer kunt aanpassen in het https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index?locale=nl_NL

dan kan je eventueel hulp vragen aan iemand van de klantenservice: Daarvoor kan je een verzoek indienen op deze pagina: https://help.ea.com/nl/contact-us/new/?product=origin&platform=pc&category=manage-my-account Deze chat is meestal in het Engels dus bereid je daarop voor. Hopelijk kunnen zij jou helpen met het herstellen van de gegevens.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 6 (187 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet inloggen op Forums.thesims.com

Community Manager (retired)
@Shedevil1211,

Helaas had ik een iets langer weekend maar wilde kijken of je nog steeds hulp nodig had hiermee?

Vroeger had dit forum inderdaad zijn eigen account maar dat is sinds verandert en zou nu het normale EA account moeten zijn. Mogelijk zit hier ergens een foutje in. Kun je mij een privé bericht sturen hier op het forum? Ik wil graag een verder kijkje voor je nemen om te zien of ik je verder kan helpen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help