Ik kan niet in de wereld van Landelijk leven

door saar1203
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan niet in de wereld van Landelijk leven

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi, ik kom niet in de wereld van landelijk leven hoe kan dat??

Bericht 1 van 3 (177 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Landelijk leven

[ Bewerkt ]
Champion

Dat kan veel oorzaken hebben, @saar1203. Op de eerste pagina van deze link legt @EA_Neil uit wat je zelf kunt doen om te kijken of je het probleem zelf kunt oplossen. Re: [Wordt onderzocht] - Sims 4 Landelijk Leven bonus content mist - Answer HQ (ea.com)

 

In het laatste deel van zijn post vraagt hij of je in ieder geval een aantal gegevens zou willen doorgeven om het ons helpers makkelijker te maken om jou te kunnen helpen.

 

Als je zelf al een aantal manieren hebt uitgevoerd om jouw probleem op te lossen, geef dan alsjeblieft aan wat je zoal hebt geprobeerd en antwoordt ook op de vragen onder het laatste kopje.

 

Met die gegevens kunnen we je beter helpen om je probleem op te lossen.

 

Alvast bedankt.

 

 

Edit: vergeten link toegevoegd

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (166 Weergaven)

Re: Landelijk leven

★★★★★ Expert
Zie je een foutmelding of zo iets, @saar1203? Kan je hiervan een schermafdruk maken, ontdoen van persoonlijke gegevens, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen bij je reactie als een bijlage?

Heb je de volledige basisstappen gedaan? Ontdoen De Sims 4 van alle aangepaste inhoud. Dan De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren.

Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Systeemeisen voor "De Sims 4 Landelijk Leven" (aanvullende inhoud): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-cottage-living#store...
Deze aanvullende inhoud wordt niet ondersteund door "De Sims 4 Legacy Editie", als je soms bent gaan gebruiken.


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help