Re: Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

door TessaHP
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

★★★ Newbie

Hey, Dit is niet de eerste keer met deze bug maar het blijft vervelend. Ik was begonnen met een nieuwe simswereld voor landelijk leven. Het probleem is alleen dat ik mijn muren niet omhoog en omlaag kan doen. Ik was ook in een andere wereld gegaan om te kijken of het dan anders was maar het is hetzelfde. Dit is natuurlijk een vervelende bug dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

 

-Tessa

Bericht 1 van 7 (2.199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

Champion

Hey @TessaHP ,

 

Maak je soms gebruik van aangepaste inhoud, zoals custom content of modificaties. Als dat zo is dan zal je je spel eens kunnen testen zonder deze inhoud. Als je de map mod al even ergens anders hebt geplaatst in afwachting van een oplossing, heb je dan ook het bestand localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 verwijderd? Test daarna nog eens of je spel het dan wel doet. 

 

Laat even weten of het daarmee lukt anders kijken we naar andere opties.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (2.192 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

★★★★★ Expert
Heb je dit ook wanneer je met een andere Sim of kavel speelt, @TessaHP?

Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt, nadat je alle aangepaste inhoud hebt verwijderd.

Groetjes.
Bericht 3 van 7 (2.188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

★★★ Newbie

Nee ik gebruik geen mods of cc. Ik speel namelijk op PS4, maar bedankt voor je antwoord!

Bericht 4 van 7 (2.180 Weergaven)

Re: Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

★★★ Newbie

Ja helaas wel, ik gebruik ook geen mods of cc dus daar zal het ook niet aanliggen. En hoe werkt dat met de Sims repareren, kan dat ook op PS4/console?  Maar bedankt voor je antwoord

Bericht 5 van 7 (2.179 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

★★★★★ Expert
Probeer de reparatieopties van je spelconsole, @TessaHP.
Controleer of de software van spelconsole ook is bijgewerkt.
Lukt het om het hele spel te verwijderen en daarna het opnieuw te installeren. Denk aan het maken van een reservekopie, indien van toepassing.

Groetjes.
Bericht 6 van 7 (2.169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan mijn muren niet meer omhoog en omlaag doen

Champion

@TessaHP Soms kan het al werken als je de stekker even uit het contact haalt. Wacht zeker een minuut vooraleer je de stekker weer in het contact steekt. Dat zorgt ervoor dat je console zich even kan resetten en de caches kan leegmaken. Meestal is deze eenvoudige ingreep genoeg. 

Laat even weten of dat heeft gewerkt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 7 (2.154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help