Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb het spel De Sims 4 gekocht en heb alles gedaan volgens het kaartje wat erbij zit dus account aanmaken enz bij Origin maar krijg nu een "foutmelding"

Opstarten niet mogelijk.

Origin loopt momenteel niet.

Zorg dat origin loopt voordat je De Sims 4 probeert te spelen en dan nog een lange code.

Wat is er fout gegaan weet iemand dit???

Duurde ook al 1.5 dag voordat het spel gedownload was op pc dus baal enorm.

Please help.

Bericht 1 van 23 (5.159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Jaaaaaaah! Sims 4 gedownload vanuit Origin zoals je omschreef. Toen kreeg ik nog steeds die melding, dus computer opnieuw opgestart. Automatisch kreeg ik een bijwerk tool voor Origin aangereikt, die aangeklikt, even laten lopen en toen startte eindelijk Sims4 op. (het scherm van Origin ziet er nu ook wat groter uit). SUPER! Grote dank Jason, zeker ook namens mijn dochter voor wie het spel was aangeschaft. Hartelijke groet, Wouter.

In thread bekijken

Bericht 11 van 23 (9.098 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

EA SPORTS FC Team

Hallo @Dyola1402,

 

Probeer De Sims 4 op te starten via Origin. Dit doe je door in Origin naar de Gamebibliotheek te gaan en op De Sims 4 te klikken. Op deze manier ben je er zeker van dat Origin draait terwijl je De Sims 4 opstart.

 

Je kunt ook De Sims 4 repareren door met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken en te kiezen voor Repareren. 

 

Als dit niet werkt, zou je dan de exacte foutmelding kunnen plaatsen of een screenshot?

Jason.png
Bericht 2 van 23 (5.080 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Ik blijf die melding maar krijgen, precies zoals hierboven is uitgeschreven. Heb zowel Origin als Sims4 geupdate, antivirus programma's uitgezet (firewall), bestandjes vanuit de bin map gesleept, game gerepareerd, alle toegang verleend in de eigenschappen van Sims4 en Origin maar ik krijg het niet voor elkaar. Origin schijnt dan wel al te lopen ergens, maar ik zie dat nergens terug. Ook als ik Origin afsluit en en ik klik op de Sims4 link op het bureaublad, dan duurt het wat langer, (Origin moet dan duidelijk opstarten), maar dan nog krijg ik die melding. Ben nu de hele dag bezig, maar het lukt me niet. Groet, Wout.

Bericht 3 van 23 (4.977 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Oh, ja ik heb Windows 10, wellicht goed om te vermelden. 

Bericht 4 van 23 (4.975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Hierbij mijn screenshot als bijlage.

Bericht 5 van 23 (4.971 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

EA SPORTS FC Team

Probeer in dat geval De Sims 4 te verwijderen van de computer en het spel opnieuw te downloaden en te installeren via Origin in plaats van via de CD. Een andere mogelijke oplossing is om De Sims 4 in 32Bit te draaien. 

Jason.png
Bericht 6 van 23 (4.968 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Via Origin downloaden, ga ik dan naar hun site o.i.d.? (in de 32Bit modus kreeg ik ook dezelfde melding.)

 

Bericht 7 van 23 (4.961 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Overigens dank voor je supersnelle reactie!

Bericht 8 van 23 (4.960 Weergaven)

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

EA SPORTS FC Team

Nee dat doe je door Origin te openen, naar jouw gamebibliotheek te gaan en op de Download knop te drukken wanneer je op De Sims 4 klikt. Zorger er wel voor dat De Sims 4 hiervoor verwijderd is van de computer en dat je Origin opnieuw hebt opgestart. 

Jason.png
Bericht 9 van 23 (4.958 Weergaven)

Re: Hulp gezocht bij Origin / De Sims 4

★★★★★ Newbie

Okey, ga ik proberen. Thanx.

Bericht 10 van 23 (4.958 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help