Hulp bij mountain excursion

door Delphine1001
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Hulp bij mountain excursion

★★★ Novice

@Trismagistos mijn probleem is dat als ik een locatie wil kiezen (wat normaal het badhuis moet zijn) krijg ik een grijze lama te zien. 
Ik heb mijn probleem ook verteld om het forum dat je mij voorgesteld hebt.

Bericht 11 van 17 (441 Weergaven)

Re: Hulp bij mountain excursion

Champion

@Delphine1001 Heel goed dat je het ook hebt aangekaart bij het bug rapport op de Engelse forumpagina van AHQ. Misschien kan je ook de work around nog eens proberen. Reis in dat geval eerst naar de wereld van Sneeuwpret, Mt. Komorebi, en kies een bar of café, bijvoorbeeld Izakaya Ippai. Reis vandaaruit naar een van de vakantiehuizen zonder dat je echt op vakantie gaat. Probeer als je met je Sims op de skihellingen staat nog eens om de bergklim excursie te als evenement te doen. 

 

Het voordeel is dat je dan al in de wereld bent en dichter bij de plek waar de excursie ook echt begint. Sommige spelers is het met die methode wel gelukt. Hopelijk lukt het jou ook. Laat even weten of je dan nog steeds de grijze Lama ziet. Alvast bedankt. Hoe dan ook.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 12 van 17 (432 Weergaven)

Mt Komorebi klim excursie werkt niet

★★ Apprentice

Ik heb zojuist een bug ondekt, en zie dat veel andere hier ook last van hebben.

 

Wanneer ik via telefoon/de kalender het event inplan om de berg mt komorebi te gaan beklimmen, gaat het mis vanaf het moment dat ik de locatie mag uitkiezen. De locatie word beschreven als 'algemeen', en het plaatje van de locatie word weergegeven als een lama. Ik heb 1x ooit de berg beklommen dus ik was vergeten hoe het er wél uit moet zien. Dus ik klik op 'gaan' en wat er vervolgens gebeurd is dat ik terug kom op de map van de wereld van mt komorebi. Vervolgens weet mijn spel niet meer waar mijn huishouden is. En kon ik niet meer verder spelen met deze. Ook was het laden van het huishouden eindeloos, ná deze bug. bug.jpg  meerdere mensen hebben hier last van, dus ik vermoed dat het niet aan een individu ligt. (mods etc). graag hoop ik dat dit snel verholpen kan worden, ik lees namelijk klachten over dit probleem van 1 maand geleden. (!)

Bericht 13 van 17 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mt Komorebi klim excursie werkt niet

Champion

@romylunax Dat kan kloppen. In dit forum zijn er al twee draadjes die over dit probleem gaan. De eerste vind je hier. Re: Hulp bij mountain excursion - Answer HQ (ea.com) en de tweede vind je hier. Re: Bug bij Sims 4 Sneeuwpret - Answer HQ (ea.com)  

 

In het eerste draadje verwijs ik naar de Engelstalige forumpagina waar er al geruime tijd een bug rapport is opengesteld: [OPEN] [S] [SE] Mountain Excursion Planned Event Will Not Start - Answer HQ (ea.com)  De vraag is of jij ook bij dit bug rapport een 'Me too' wilt aanklikken om zo nog duidelijker te maken aan de ontwikkelaars van het spel om er iets aan te gaan doen.

 

Er zijn ook work arounds beschikbaar en die gaan ervan uit dat je eerst afreist naar de wereld van Mt. Komorebi. Kies bijvoorbeeld een cafe of park en probeer vandaar uit de excursie opnieuw op te zetten. Je kan ook naar de skipistes afreizen en het vandaar uit proberen. Het is echter niet gezegd dat dit ook zal lukken. Ik heb het, jammer genoeg, nog niet kunnen testen. 

 

In de waslijst van 6 juli hebben de makers er nog niet op gereageerd maar we hopen dat er mogelijk een oplossing voor komt. Anders zullen we toch moeten wachten tot de volgende waslijst. Die van augustus.

 

Hopelijk heb je wat aan dit antwoord.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 14 van 17 (411 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mt Komorebi klim excursie werkt niet

Community Manager (retired)
Hey @romylunax,

Ik heb de twee discussies even samengevoegd omdat dit inderdaad een terug blijvend probleem blijft die gerapporteerd is. Laat ons weten of de workarounds helpen mocht je er de tijd voor hebben en ik zal vanuit mijn kant ook kijken of ik er wat extra nood achter kan zetten.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 15 van 17 (404 Weergaven)

Re: Mt Komorebi klim excursie werkt niet

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@EA_Neil dezelfde bug bij mountain excursion vind ik nu terug bij alles dat te maken heeft met de verplaatsen (dus alles behalve jouw huis).

Nu kan krijg ik bij alles de wereld te zien en bij selecteren van mijn huishouden word ik ofwel terug naar de wereld gestuurd of is er een laadscherm dat altijd blijft. Hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan want dit is niet leuk en het verpest de verhalen die ik (en waarschijnlijk de andere mensen die dezelfde bug hebben) hebben.

 

Alvast bedankt en vriendelijke groeten 🖖 

Bericht 16 van 17 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mt Komorebi klim excursie werkt niet

[ Bewerkt ]
Champion

@Delphine1001 Zou je eens willen proberen om het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten waarschijnlijk ook de restanten die er nu voor zorgen dat je voortdurend wordt terug geleid naar de werelden. Als je daarna je spel opnieuw start maakt De Sims een nieuw en 'schoon' bestand aan en zou je een deel van het probleem moeten kunnen verhelpen. 

 

Inmiddels hebben een paar spelers gezien dat deze fout ook zou kunnen zitten in een combinatie van Sneeuwpret en het pakket Vampieren. Maar daar dat is nog steeds niet echt duidelijk. 

 

Als je ook gebruik hebt gemaakt van aangepaste inhoud (zoals custom content of modificaties) dan doe je er zeker verstandig aan om het bestand: localthumbcache.package te verwijderen. Hopelijk zou je dan totdat er een fix voor de bug is wel weer met de Sims moeten kunnen spelen.

 

Veel succes/

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 17 (371 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help