Hulp bij mountain excursion

door Delphine1001
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hulp bij mountain excursion

★★★ Novice

Hoi allemaal,

 

Ik heb een klein probleempje met de Sims 4 snowy escape. Als ik dus de mountain excursion wil doen dan kan ik mijn Sims selecteren maar dan gaat het naar de wereld om je huishouden te kiezen en als ik op mijn huishouden klik kom ik dan opnieuw op de wereld. Kan iemand me alsjeblieft helpen? 

Alvast bedankt xxx

 

 

Bericht 1 van 17 (354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

★★★★★ Expert
Heb je al geprobeerd met een andere Sim of huishouden hetzelfde te laten doen, @Delphine1001? Lukt het daarmee wel dan?

Mogelijk dien je nog andere acties te doen of aan bepaalde voorwaarden te voldoen, zoals het kopen van skiuitrusting en voldoende ervaring opdoen.


Zorg ervoor dat je alle aangepaste inhoud hebt ontdaan, om daarna De Sims 4 eens gaat repareren via de Origin cliënt. Hiervoor rechtsklik op De Sims 4 in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en daarna kies je de "Repareren" optie. Het reparatieproces helemaal afwachten, de duur hiervan is afhankelijk van de hoeveelheid gegevens, als de snelheden van je computer en internetverbinding.
Map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" zal staan hernoemen, de cache van de Origin cliënt leegmaken voordat je De Sims 4 gaat repareren en bijwerken via de Origin cliënt.

Groetjes.
Bericht 2 van 17 (350 Weergaven)

Re: Hulp bij mountain excursion

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Hey @RealSimmor0 

kan je het nog eens uitleggen hoe ik mijn sims herstel alsjeblieft?

 

alvast bedankt 

Bericht 3 van 17 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

Community Manager (retired)
Hey @Delphine1001,

Is dit op de PC/Mac of op de console?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 17 (344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

★★★ Novice

@EA_Neil 

 

Dat is op mijn pc. 

Bericht 5 van 17 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

★★★★★ Expert
Heb je het zelfde probleem als je met een andere Sim of huishouden hetzelfde gaat doen, @Delphine1001?
Als je soms aangepaste inhoud gebruikt, dien je deze allemaal eens te ontdoen.
Map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, bekijk dit helpartikel hiervoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt, zoals eerder is genoemd.
Hierna De Sims 4 schoon starten. Een spel van Origin start je alleen nog maar via de Origin cliënt.
Met een nieuw aangemaakte Sim of huishouden testen of het probleem is opgelost. Ook kan je een Sim of huishouden kiezen uit het aanbod dat standaard meegeleverd wordt bij De Sims 4.

Groetjes.
Bericht 6 van 17 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

★★★ Novice

Hey @RealSimmor0 


Ja, nog altijd het zelfde probleem en als ik dan een ander huishouden kies dan blijft het op het laadscherm staan.

 

Ik ben echt ten einde raad.

Bericht 7 van 17 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

★★★ Novice

Hallo @EA_Neil 

 

Ik ben Delphine en zoals u al weet heb ik een probleem met mijn Sims 4 snowy escape.

Ik ben echt ten einde raad, Ik heb zo goed als alles geprobeerd maar niets helpt.

Ik heb geen flauw idee of jij hier iets aan kan doen of niet.

 

alvast bedankt

Bericht 8 van 17 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

★★★★★ Expert
Heb je met een andere, nieuw aangemaakte Sim of huishouden getest, @Delphine1001? Lukt het daarmee wel, dan zal er iets misgegaan zijn met je huidige.


Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties") en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt.
Dan zal je De Sims 4 schoon moeten blijven starten en via de Origin cliënt.
Test (opnieuw) met een nieuw aangemaakte Sim of huishouden. Lukt het hiermee wel? Alle eerdere aangemaakte en opgeslagen spelvoortgang dien je even niet meer te gebruiken.

Je zal alle overige en onnodige software helemaal eens moeten afsluiten, want het blijft de mogelijkheid bestaan dat deze de goede werking van De Sims 4 als de Origin cliënt op een bepaalde manier verhinderen juist te kunnen werken. Met name beveiligingssoftware, software die lagen gebruikt, software voor communicatie en netwerken, software voor downloaden en uploaden, als software voor het maken van (online) reservekopieën maken zullen vaak genoeg de boosdoeners hierbij zijn.

Verlaag de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer", gebruik een bekabelde internetverbinding en de Origin cliënt als een Administrator starten.

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer eerst nog worden bijgewerkt. Start met die van je videokaart. Na een voltooide installatie de computer opnieuw starten.

De "Origin in-game" en "FPS-teller" uitschakelen. Lees dit helpartikel daarover: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/how-to-use-origin-in-game/

Zijn er nog updates beschikbaar voor Windows? Downloaden en installeer allen, inclusief de optionele updates. Aansluitend de computer opnieuw starten en stappen blijven herhalen.


De zwaardere software, zoals spellen, dien je op de betere videokaart te draaien. Deze wordt geleverd door NVidia. Een basis of ingebouwde "videokaart" is niet geschikt hiervoor.

Verlaag de beeldschermresolutie naar 1024×768 en start De Sims 4 in de venstermodus.

Een schone start van Windows doen: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135

Mocht er hardware van de computer zijn overgeklokt, dan zal je weer diens standaardwaarden moeten gaan gebruiken.

Een schone installatie doen van de (videokaart) stuurprogramma's.

Maar 1 monitor gebruiken. Samen met een toetsenbord en muist. Luidsprekers optioneel. Allen zullen bekabeld moeten zijn aangesloten.


Wanneer De Sims 4 weer start of beter lijkt te werken, zal je de grafische instellingen binnen de spelopties van De Sims 4 moeten aanpassen.
Bepaalde opties dien je hebben ingeschakeld of juist hebben uitgeschakeld. Start met de laagste instellingen en ga die uitproberen.
Hier kan je ook de laptopmodus vinden.


Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Systeemeisen voor "De Sims 4 - Sneeuwpret" (aanvullende inhoud): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-snowy-escape#store-p...

Als je nog problemen hebt, dan graag je DxDiag informatie plaatsen bij je reactie, opgeslagen als een tekstbestand: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/


Je hoeft je opmerking niet nog eens te herhalen voor de andere persoon.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 9 van 17 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hulp bij mountain excursion

[ Bewerkt ]
Champion

@Delphine1001 Kan je mij misschien nog even aangeven wat jouw probleem precies is? 

 

Je hebt een Sim die minimaal klimvaardigheid 3 heeft en je hebt een klimuitrusting gekocht via de computer of in een cafe in in Mount Komorebi? 

Begin je de Klimexcursie bij jouw Sim thuis of in de wereld van Sneeuwpret?

 

Als je bij jouw Sim thuis begint zou je te maken kunnen hebben met een bug die al een tijdje speelt. Er is op de Englese Forumpagina van AHQ al een tijd een bug rapport daarvoor aangemaakt. [OPEN] [S] [SE] Mountain Excursion Planned Event Will Not Start - Pagina 2 - Answer HQ (ea.com) Er is ook een soortgelijk probleem 

[OPEN] [SE] Excursion: Onsen Lot shows as generic Llama pic/ Breaks Game - Answer HQ 

 

Kort gezegd komt de laatste bug erop neer dat jouw Sims niet in staat zijn om af te reizen naar het Sutefani Onsen Badhuis. Je krijgt dan een Lama te zien als plaats waar je naar toe zou moeten. Misschien heb je ook last van dit verschijnsel. 

 

Inmiddels zijn de twee bug rapporten samengevoegd omdat er toch een relatie tussen beide onderdelen blijkt te zijn. Als je hulp nodig hebt met de vertaling, van een deel van de rapporten, laat het dan even weten dan kan ik je daar wel mee helpen. 

 

Zou je, als je last hebt van een van deze verschijnselen, bij het bug rapport 'Me too' willen aanklikken. Hoe meer spelers dat doen hoe duidelijker het wordt dat er een probleem is en hoe eerder de ontwikkelaars van EA er iets aan kunnen doen.

 

Er was een work around voor maar ik weet niet zeker of die nog werkt omdat ik met een paar Sims de bergklim excursie al heb voltooid. Je kan overwegen om eerst op vakantie te gaan en dan vanuit de wereld van Sneeuwpret, Mt Komorebi, de excursie opnieuw te proberen. Het voordeel is dat je dan al in de wereld van Sneeuwpret bent.

 

Laat even weten welk probleem het precies is en probeer ajb ook even de workaround.

 

Veel succes en alvast bedankt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 17 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help