Honden en katten

door kaynean1087
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Honden en katten

★★★ Newbie

Ik probeer honden en katten te kopen op mijn PS4 maar het is nergens te vinden in de store en als ik het probeer te zoeken bij het begin scherm van Sims staat het er helemaal niet alleen als ik in de galerie kijk en naar iets zoek van deze pack zie je dat icoontje maar als je er dan op klikt staat er niet te koop

Bericht 1 van 6 (297 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Honden en katten

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)
 
Goede vraag! Ik kan inderdaad ook alleen de katten en honden uitbreiding vinden in combinatie met mijn eerste huisdier accessoires zoals hierboven aangegeven op deze link zoals al eerder gedeeld .
 
Ik heb het gevoel dat dit mogelijk met opzet is omdat er problemen waren met het los aankopen van mijn eerste huisdier accessoires. Ik zal eens kijken of ik hier meer informatie over kan vinden.
 
UPDATE:
Ik heb het nagevraagd en dit lijkt inderdaad met opzet te zijn. Er is geen losse katten en honden beschikbaar en deze is vervangen met de versie hierboven waarbij je ook jouw eerste huisdier accessoires erbij krijgt.
 
- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 6 (259 Weergaven)

Alle reacties

Re: Honden en katten

★★★★★ Expert
Heb je dit alleen met deze uitbreiding, @kaynean1087? Of toch ook met andere uitbreidingen van De Sims 4?
Bezit je ook het basisspel?
Kan je wel de spellen online kopen?

https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP0006-CUSA09216_00-CDMFPS0000000000


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Honden en katten

★★★ Newbie

Alleen met deze uitbreiding.

Bericht 3 van 6 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Honden en katten

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)
 
Goede vraag! Ik kan inderdaad ook alleen de katten en honden uitbreiding vinden in combinatie met mijn eerste huisdier accessoires zoals hierboven aangegeven op deze link zoals al eerder gedeeld .
 
Ik heb het gevoel dat dit mogelijk met opzet is omdat er problemen waren met het los aankopen van mijn eerste huisdier accessoires. Ik zal eens kijken of ik hier meer informatie over kan vinden.
 
UPDATE:
Ik heb het nagevraagd en dit lijkt inderdaad met opzet te zijn. Er is geen losse katten en honden beschikbaar en deze is vervangen met de versie hierboven waarbij je ook jouw eerste huisdier accessoires erbij krijgt.
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 6 (260 Weergaven)

Re: Honden en katten

★★★★★ Expert
Er wordt wel de bundel vermeld, De Sims 4 (basisspel) met de "Honden en Katten" uitbreiding. Aanvulling "Mijn Eerste Huisdier" heeft deze uitbreiding nodig om goed te kunnen werken.
Maar helaas ontbreekt een duidelijke product-webpagina hierover.

Was dat gedaan om verwarring te voorkomen of omdat het anders niet mogelijk is hiervan te genieten op de spelconsoles, @EA_Neil?

Groetjes.
Bericht 5 van 6 (251 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Honden en katten

Community Manager (retired)
Hey @RealSimmor0,

Ik ben helaas niet achter de volledige reden gekomen maar weet wel dat er wat problemen waren met het verkrijgen van de eerste huisdier pack in sommige situaties wat mogelijk een connectie heeft met deze beslissing.

Op het moment lijkt het er op dat je dus alleen de katten en honden kan kopen als deel van een bundel met of het basisspel of de eerste huisdier pack.

Dit kan mogelijk veranderen in de toekomst maar op het moment heb ik vernomen dat dit op het moment met opzet is.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help