Re: Hoezo kan ik niet reizen als iemand mij belt

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hoezo kan ik niet reizen als iemand mij belt

★★★ Newbie

Beste EA,

 

Sinds een tijdje kan ik niet meer reizen als iemand mij belt en ik heb geen idee waarom. 

Stel een vriend van mijn sim vraagt of ik mee ga naar het Liefdesfestival en ik klik op ja, dan gebeurt er niks!

Ook als ik op de optie "Breng Wat Vrienden Mee" klik, gebeurt er ook niks.

Ik zou het erg waarderen als jullie dit zouden kunnen fixen. 

 

Met vriendelijke groet,

Lily.

Bericht 1 van 3 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoezo kan ik niet reizen als iemand mij belt

Champion

@madelief1211 Op dit forum helpen spelers andere spelers. 

 

Heb je al geprobeerd het spel te repareren via Origin? Klik met de rechter muisknop op de Sims 4 tegel in de spelbibliotheek van Origin en kies daarna de optie repareren.

Als je daarmee geen succes hebt, meldt dan bij je volgende antwoord even wat voor een soort computer je gebruikt en als het even kan ook de specificaties. Hoe meer informatie we hebben hoe beter we je kunnen helpen.

 

Veel succes en alvast bedankt voor de extra informatie.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (153 Weergaven)

Re: Hoezo kan ik niet reizen als iemand mij belt

★★★★★ Expert
Kan je testen met een andere Sim / huishouden, nieuw gemaakt of gekozen uit de standaard aanbod, of je het daarmee ook hebt, @madelief1211?
Als je soms aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties") gebruikt, dan zal je deze allemaal eens moeten ontdoen bij De Sims 4, om daarna De Sims 4 via de Origin cliënt te gaan repareren en bijwerken.

Mocht je gegevens over je computer (Windows) hier willen plaatsen, dan kan dat via DxDiag informatie: https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/ Wel deze gegevens als een tekstbestand opslaan en deze weer als een bijlage laten toevoegen bij je reactie.

Dit is geen helpdesk, maar een forum. Waar je zelf dus de stappen moet voor gaan doen.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (146 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help