Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

door bibivdmaat
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★ Novice

Hey jongens,

Ik zit dus al weken met een probleem hoe verwijder ik de sims 4 legacy edition op mac? Ik heb overal op het internet gezocht en gezocht maar het enige wat ik te zien krijg zijn antwoorden zoals maak een back-up van je game en verwijder je game. Dat is dan wel heel fijn dat het zo moet alleen heb ik geen idee hoe het moet. Ik weet echt geen raad meer dus please als je het weet laat het me asjeblieft weten. Een stappenplan met voorbeelden zoals foto's zouden echt al heel erg helpen.

Groetjes een simmer in nood Frown

Bericht 1 van 9 (1.006 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★★★★ Expert
Hallo @bibivdmaat,

Voldoet je platform wel aan de benodigde systeemeisen om de normale versie van De Sims 4 te kunnen draaien?
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Om uitbreidingen en aanvullingen te kunnen spelen, dient je platform aan hun benodigde systeemeisen te voldoen, als beter aan de aanbevolen systeemeisen van De Sims 4 te voldoen.


Eerst dien je een reservekopie te maken van je spelvoortgang. Het makkelijkste gaat om de hele "Electronic Arts" map die in je Documenten staat, te kopiëren naar een USB opslagmedium, die je erna veilig verwijdert en opbergt.
Vervolgens zul je De Sims 4 helemaal moeten verwijderen, die dit hoe je normaal een programma verwijderd.
Daarna download en installeer je De Sims 4 weer.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 9 (995 Weergaven)

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★ Novice

Ah super erg bedankt voor je antwoord ik ga het meteen proberen!!

Bericht 3 van 9 (962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★ Novice

Hay,

 

Origin is helemaal opnieuw gedownload alles is opnieuw geïnstalleerd, de legacy edition volgens mij niet (stond namelijk niet dat die ging downloaden). Alleen als ik het spel nu wil starten om te spelen krijg ik melding waarin staat: Unable to start: Initialization error at start up. En dan allemaal zo'n getallen ik snap hier dus ook echt niks meer van. Weet iemand hier ook een oplossing voor?

Bericht 4 van 9 (944 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★★★★ Expert
Indien je soms aangepaste inhoud (of te wel "modificaties") gebruikt, begin met die allemaal te verwijderen, @bibivdmaat.
Daarna de basisstappen gaan doen. Ook als je niet weet of je aangepaste inhoud gebruikt, is het beter om de basisstappen te doen.
Vervolgens controleer je of je de laatste versies van De Sims 4 en de Origin cliënt hebt staan geïnstalleerd.

De taal van de Origin cliënt en de taal van De Sims 4 dienen hetzelfde te zijn. Wijzig beide talen eens naar het Engels, hierna dien je De Sims 4 te gaan repareren. Lukt het weer om De Sims 4 te starten?


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 5 van 9 (938 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★ Novice

Heel erg bedankt voor het snelle antwoord Standard smile alleen hoe moet je de taal veranderen van de sims 4? Aangezien ik het spel niet kan starten.

 

Bericht 6 van 9 (916 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★ Novice

Ik kan het spel inmiddels starten, alleen kan ik niet spelen met het pack Studentenleven. Ik had dat pack gekocht paar maanden nadat het uit kwam maar kwam er dus achter dat ik er niet veel aanhad omdat het dus niet werkt door de legacy edition. Frown

 

Bericht 7 van 9 (909 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★★ Newbie
@bibivdmaat Ik heb exact hetzelfde probleem.. gisteren 2 uitbreidingen gekocht en kan beide niet spelen door heel dat Legacy gedoe.. heb al een aantal keer geprobeerd om het spel te verwijderen en dan opnieuw te installeren maar het werkt nog steeds niet.. jammer voor die 2 nieuwe uitbreidingen, keek er echt naar uit om Studentenleven te spelen. Frown
Bericht 8 van 9 (882 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe verwijder je De Sims 4 Legacy edition op mac?

★★★★★ Expert
Hallo,

De Sims 4 Legacy Editie ondersteund geen nieuw uitgebrachte uitbreidingen meer, tellend van Studentenleven.
Wil je graag spelen, dan dient je platform te voldoen aan de systeemeisen van de normale versie van De Sims 4 en deze uitbreiding.
Heb je de mogelijkheid nog om je geld terug te krijgen hiervoor, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk.


Beide talen dien hetzelfde te zijn, @bibivdmaat.
Wijzig beiden naar het Engels, mocht De Sims 4 niet meer starten in het Nederlands.
De taal van De Sims wijzig je zo:
Zorg dat de Origin cliënt is gestart en dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld, als hierom gevraagd wordt.
Ga naar je spelbibliotheek toe, rechtsklik op De Sims 4 en dan "Speleigenschappen" kiezen.
Vervolgens ga je naar het tabblad "Geavanceerde Startopties" toe. Bij het veld "Taal game" zie je keuzelijst zien staan. Selecteer "English US (Engels VS)" daar van.
Klik op de oranje knop "Sla op" en deze wijziging te bewaren.
Rechtsklik nog eens op De Sims 4 en dan "Repareren" kiezen. Op deze manier worden de taalbestanden geïnstalleerd.

De taal van de Origin cliënt wijzig je zo:
Zorg dat de Origin cliënt is gestart en dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld, als hierom gevraagd wordt.
Ga naar menu "Origin" toe, in de linkerbovenhoek. Dan "Applicatieinstellingen", op het huidige tabblad "Toepassing", zul je onder kopje "Instellingen applicatie" het item "Taal" zien staan. Aan de rechterkant staat een keuzelijst, waar je "English" van kiest.
De Origin cliënt geeft een melding dat deze daarvoor dient herstart dient te worden. Doe dat aansluitend, de Origin cliënt zal daarna in het Engels zijn.

Lukt het om De Sims 4 weer te starten in het Engels?


Dit was al beantwoord in het door jou aangemaakte onderwerp, @Lisa_xxx_Bubbles.
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Sims-4-legacy-edition-EN-NL/m-p/9005798#M4676
Je kan De Sims 4 verwijderen en opnieuw installeren wat je wilt, zolang jouw gebruikte platform niet aan de gevraagde systeemeisen van beide voldoet, kan je die gewoon niet gebruiken.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 9 van 9 (870 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help