Re: Hoe los je dit op?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Hoe los je dit op?

★★ Novice

Hey ik heb de Sims 4 op mijn laptop, dit ging telkens goed. Tot ik de game update. Nu zit er een groot vierkant gat waar je de kelder doorheen kan zien. Het is niet alleen een visuele glitch want de Sims kunnen er ook niet overheen.. game repareren werkte niet, opnieuw opstarten ook niet.. het is best irritant omdat ik nu bijna niks kan met mijn erg en het gat dichten lukt met geen mogelijkheid.. iemand tips?

Bericht 1 van 3 (191 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe los je dit op?

★★★★★ Expert
Ben je soms vergeten de vloer te plaatsen, @Amaroqs?
Test ook eens met een andere kavel of Sim / huishouden.

Mocht dat niet werken, zorg dat De Sims 4 is ontdaan van alle aangepaste inhoud ("modificaties"), de map van De Sims 4 in je "Documenten\ Electronic Arts\" dan hernoemen vervolgens, hierna De Sims 4 gaan repareren en bijwerken via de Origin cliënt.
Met een nieuwe gemaakte of standaard gekozen Sim / huishouden gaan testen, of hiermee het probleem is verholpen.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Hoe los je dit op?

[ Bewerkt ]
Champion

@Amaroqs Ja, dat is heel vervelend zo'n groot zinkgat in je tuin. Ik denk dat het komt omdat je in je kelder een platform hebt gebruikt of een soort afscheiding van een ruimte hebt gemaakt met halve muren. Jammer genoeg kan ik alleen het gat in de tuin zien. Het lukt me niet om via de foto ook heel goed in de kelder te kijken maar daarin zag wel wat contouren van een platform. Zodra je dat platform hebt weggehaald zal ook je tuin weer bruikbaar worden. 

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (174 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help