december
- laatst bewerkt
een maand geleden
door
EA_Neil
In mijn galerie komt een rood kruis door alles te staan waarom is dit? Ik vind dit namelijk heel vervelend
Opgelost! Ga naar oplossing.
december
december
december
een maand geleden
een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden
@littlelucaatje Natuurlijk! Ik zal een poging wagen. Het is een beetje afhankelijk of je gebruik maakt van een betaalde (premium) versie van avast of de gratis versie. Ik maak gebruik van de betaalde 'premium versie' maar er zit, dacht ik, niet heel veel verschil in.
Zorg er in ieder geval voor dat je De Sims 4 en Origin toegang geeft om door je firewall heen te gaan. Dat kan je doen in de firewall instellingen van Avast. Waarschijnlijk heb je dat al gedaan voor Origin en Electronic Arts.
Om de Ransomware Schilden in te stellen kan je het beste kiezen voor de slimme modus. Als je dan de Sims galerij opent dan zal avast vragen of je toestemming wil geven om de gegevens in de onlinethumbnailcache map te wijzigen. Als je dan op oké klikt dan regelt Avast het verder zelf.
Kijk hieronder voor de plaats waar je de slimme modus kan instellen:
Bij bescherming staat helemaal rechts onderin Ransomware Schild. Klik dat aan en klik daarna op het instellingenwieltje dat je ergens in het midden aan de rechterkant vind. Als je dat hebt aangeklikt kom je in het onderstaande menu:
Kies dus voor de Slimme modus en vink die aan. Ik heb gekozen voor de Strenge modus omdat ik graag zelf de toestemmingen bepaal.
Als je de gratis versie van Avast gebruikt ziet het er bijna hetzelfde uit.
Veel plezier met spelen. 😉
een maand geleden
Bedankt voor de geweldige screenshots en uitleg @Trismagistos !
Hopelijk helpt dit @littlelucaatje !
- EA_Neil
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help