Haar kleuren werk niet meer

door Disturbedgirl55
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Haar kleuren werk niet meer

★★★ Novice

als ik mijn gediownloaden haar wil kleuren kleurt het de wenkbrauwen 

hoe kan dat of doe ik iets fout?

 

Bericht 1 van 6 (656 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Haar kleuren werk niet meer

EA SPORTS FC Team

Hey @Disturbedgirl55,

 

Waar heb je het haar gedownload? Is dit een mod of iets van de galerie?

 

Het ding is, dat als dit een mod is dat je het beste even contact op kunt nemen met de maker van de mod of ander haar gebruiken. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (643 Weergaven)

Alle reacties

Re: Haar kleuren werk niet meer

EA SPORTS FC Team

Hey @Disturbedgirl55,

 

Waar heb je het haar gedownload? Is dit een mod of iets van de galerie?

 

Het ding is, dat als dit een mod is dat je het beste even contact op kunt nemen met de maker van de mod of ander haar gebruiken. 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (644 Weergaven)

Re: Haar kleuren werk niet meer

★★★ Novice

het zijn mods gebruik ze al heel lang maar ik heb nooit problemen gehad tot ik sims 4 beroemd installeerde

als ik een nieuw haarstijl gebruik en wil kleuren dan veranderen de wenkbrauwen van kleur 

ik geloof niet dat de mods een probleem zijn en mijn caraters staan nu met kale koppen in mijn bibliotheek

 

groetjes yvonne

Bericht 3 van 6 (637 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haar kleuren werk niet meer

EA SPORTS FC Team

Er was een update geweest en het kan zijn dat de mods niet samenwerken met de nieuwe uitbreiding, dit kan voorkomen en vanuit onze kant kunnen we er helaas niet aan veranderen.

 

Kale koppen is ook niet alles, zijn er geen andere mods met gelijkwaarde kapsels?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (634 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haar kleuren werk niet meer

★★★ Novice

het komt er hier op neer dat het niet slim is een nieuwe deel te kopen het gooit de hele game in de soep 

ik heb een nieuwe karakter gemaakt aan gekleed zet hem in de game staat hij in zijn onderbroek 

dus er is veel meer mis zie ik maar ben nieuwsgierig wat ik nog meer tegen kom 

iedere keer als er een nieuw deel uit komt ellende jammer 

Bedank voor alle moeite

 

groetjes yvonne

Bericht 5 van 6 (627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Haar kleuren werk niet meer

EA SPORTS FC Team

Dat is het ding van mods, we vinden ze geweldig maar we kunnen niet garanderen dat ze werken aangezien ze niet door ons gemaakt worden. 

 

Ik bedoel, als je het spel gewoon speelt zonder mods, zou alles probleemloos moeten werken.

 

Dit is om het heeeeel simpel te zeggen natuurlijk, bijna iedereen gebruikt mods en ze zijn simpelweg geweldig. Er zijn enorme communities die zich focussen op het maken van mods en de beste content uit te brengen voor iedereen.  We doen ons best om alles werkend te houden, maar het lukt niet altijd qua mods.

Jason.png
Bericht 6 van 6 (616 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help