Re: Gevoelens/sentiments weg?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gevoelens/sentiments weg?

[ Bewerkt ]
★ Novice

In mijn spel zijn alle (langdurige) gevoelens weg sinds de update. Is dit bij meer mensen voorgekomen?

 

(PC windows)

 

Bericht 1 van 4 (766 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gevoelens/sentiments weg?

Champion

@Salsaqueen88 Ik speel De Sims 4 ook op een Windows pc en heb niet gemerkt dat de onderlinge gevoelens of sentimenten zijn verdwenen. Wel is bekend dat als je wat langere tijd geen activiteiten met een Sim onderneemt dat deze gevoelens langzaam verdwijnen. Kijk alsjeblieft ook eens tussen twee andere Sims of je daar nog wel sentimenten aantreft. Het kan zijn dat ze bijvoorbeeld Geïmponeerd zijn of tussen romantische partners zelfs Hoteldebotel. Maar, negatieve emoties zijn natuurlijk ook mogelijk. Voer ook nog eens wat gezamenlijke acties uit zoals diepgaande gesprekken, eet samen een maaltijd of iets dergelijks. Als de emoties echt uitblijven, laat het hier dan nog eens weten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (757 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gevoelens/sentiments weg?

★ Novice

Ik had inderdaad al meerdere sims bekeken, maar ze hebben allemaal geen sentimenten meer, niet negatief en ook niet positief Frown

Bericht 3 van 4 (749 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gevoelens/sentiments weg?

Champion

@Salsaqueen88 Hierbij een screenshot om daarmee aan te tonen dat de gevoelens en sentimenten nog steeds in het spel aanwezig zijn. 

 

Schermafbeelding 2021-01-26 200945-1.png

 

Als het niet meer lukt door in het spel wat meer activiteiten tussen Sims te ondernemen en je maakt geen gebruik van aangepaste inhoud (cc of modificaties) dan kan je het beste je spel even repareren in Origin door in de spelbibliotheek met de rechter muisknop te klikken op de tegel van De Sims 4 en in het dropdown menu te kiezen voor de optie repareren.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (745 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help