Re: Geluid stopt ermee

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geluid stopt ermee

★★★ Newbie

Als ik mijn sims 4 opstart via origin doet mijn geluid het, na een paar minuten spelen stopt het geluid er helemaal mee.. Ik snap er niks van.. heb al geprobeerd de game te repareren via origin en dat helpt niets. Iemand ideeën? Het gekke is dat het geluid het dus wel doet maar er na 5 min mee stopt. Help me out! 

Bericht 1 van 3 (149 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geluid stopt ermee

★★★★★ Expert
Zorg dat je de basistappen hebt gedaan, @puckvannierop.
Controleer dat de luidsprekers juist zijn aansloten en zijn ingeschakeld.
Je dient overige en onnodige software volledig af te sluiten, want is mogelijk dat deze de goede werking van De Sims 4 verhinderen.
De stuurprogramma's van je computer bijwerken. Met name die voor het geluid. Controleer ook nog of er nog updates beschikbaar zijn voor Windows.
Tevens de geluidsinstellingen bij Windows controleren.
Je zal overige en onnodige apparaten uitschakelen en losmaken.

Systeemeisen voor De Sims 4 (basisspel, normale versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geluid stopt ermee

Community Manager (retired)

Hey @puckvannierop ,

 

Dit is inderdaad erg raar en niet iets wat we veel zien zover ik kan vinden. Heb je al gekeken of je geluidsdrivers volledig up to date zijn? Gebeurt dit zowel met speakers als met een headset? Heb je andere programma's draaien tijdens het spelen?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (124 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help