Geen uitnodiging voor feestjes

door jantined87
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen uitnodiging voor feestjes

★★ Novice

Niet helemaal zeker of dit de juiste plek is, maar is er een huidige bug waarbij je Sims niet meer uitgenodigd worden voor een feestje bijvoorbeeld bij de clippen of om naar de discotheek te gaan? Wanneer ik op eigen houtje naar de discotheek ga is er ook niemand 😢 karaoke bars en gewone bars zijn wel altijd Sims aanwezig wanneer ik er zelf heen ga.

Bericht 1 van 4 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen uitnodiging voor feestjes

★★★★★ Expert
Heb je dit ook met een andere Sims / huishoudens, @jantined87?
Mocht je soms aangepaste inhoud gebruiken, verwijder deze allemaal en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt. Is De Sims 4 bijgewerkt? De Sims 4 schoon starten, via de Origin cliënt en aansluitend met een nieuwe Sim / huishouden nog eens testen.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen uitnodiging voor feestjes

★★ Novice

Dank je wel! Ja, heb het met al mijn huishoudens. Ga ik proberen!

Bericht 3 van 4 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen uitnodiging voor feestjes

[ Bewerkt ]
Champion

@jantined87 Er is even sprake geweest van een bug of glitch. Kijk hiervoor ook op de Engelstalige forumpagina: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/FIXED-No-longer-getting-invites-Rabbitholes-Parties-Dates/td-...

Zoals je ziet staat de bug als opgelost aangemerkt. Want bij de Patchupdate 1.69.57/ 1.35 van December vorig jaar is dit probleem opgelost. Kijk dus even of je alle updates van de Sims hebt. Hier kan je lezen welk nummer jouw spel moet hebben om helemaal up to date te zijn: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/update-4-27-2021 Je kan dan gelijk zien welke problemen er nog meer zijn opgelost.

 

Als je vindt dat er te weinig Sims aanwezig zijn dan kan ik je aanraden zelf een sociaal evenement te organiseren. Maar, je kan ook gewoon via het Relatie paneel proberen. Als je op een locatie bent dan kan je andere Sims uitnodigen om te chillen op de kavel waar je op dat moment bent. Als je dat wat vake doet dan kan je ook weer uitnodigingen terug verwachten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (309 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help