Geen kanalen beschikbaar

door lindegoossensxx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen kanalen beschikbaar

★★★ Newbie

Ik heb gisteren een aantal packs gekocht van de sims 4, terwijl het eigenlijk de bedoeling was om maar 1 pack te kopen. Ineens waren er 6 packs aangerekend en betaald. Hierbij zat een pack dat ik reeds had aangekocht, maar werd wel opnieuw aangerekend. Ik heb dan op deze vragensite gekeken en zo contact kunnen opnemen met ea, maar deze zeiden dat er problemen waren met mijn paypal account waardoor zij dit bedrag niet konden terugbetalen. Ik heb daarna paypal gecontacteerd, maar zij zeiden dat er niets mis was met mijn account. Nu wil ik ea terug contacteren maar ik krijg telkens de melding 'no channels are available'. Wat kan ik doen? 

Bericht 1 van 4 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen kanalen beschikbaar

★★★★★ Expert
Heb je daarvoor contact opgenomen met de helpdesk, via de Engelstalige chat, @lindegoossensxx?

Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/new/ toe.
Zorg ervoor dat jouw regio ingesteld is op "United States", dan alle gegevens invullen en begin vervolgens de chat in het Engels.

De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC .


Indien een betaling mislukt, dan dien je de ingevulde gegevens goed te controleren en dan nog eens te proberen. Anders zul je toch een andere betalingsmethode moeten gaan gebruiken.


Zou je nog kunnen laten weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen kanalen beschikbaar

★★★ Newbie

Ik heb het inderdaad via de Engelse chat gedaan. Gisteren ben ik 3x in contact geweest met iemand van ea maar daar zeiden ze steeds dat er problemen waren met paypal maar paypal zegt dat dit niet zo is... Vandaag wou ik terug contact opnemen met ea, maar dit lukte niet meer omdat ik telkens een melding rijg 'no channels are available'

Bericht 3 van 4 (264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen kanalen beschikbaar

★★★★★ Expert
Je probeert de chat ook tijdens de openingstijden, @lindegoossensxx?
Op een later tijdstip nog eens proberen, want mogelijk zijn er geen medewerkers beschikbaar.
Voor je geld terug te vragen, als je dubbel of toch meer had betaald, zal je via de helpdesk moeten doen.


Groetjes.
Bericht 4 van 4 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help