Geen deuren kunnen plaatsen

door Nieske-7
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Geen deuren kunnen plaatsen

Champion

Hey @Nieske-7,

 

Er is een workaround voor de bug van het ouder worden van jouw Sims. Dat ouder worden gebeurt iedere keer als je van de bouwmodus naar de leven modus gaat maar ook als je van Creëer Een Sim naar de leven modus gaat. Dan worden er telkens dagen bij jouw Sims geteld. Dit probleem komt alleen voor als je de lang leven spel optie gebruikt. 

 

Kijk even naar de voorbeelden in dit bericht: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'! - Answer HQ (ea.com)

 

Kies er dus eerst voor om te spelen met een 'normale' levensduur en schakel daarna desnoods het automatisch verouderen uit. Er wordt hard gewerkt om het probleem op te lossen en houd dus de informatie in de gaten en download de eerstvolgende patch update. 

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 11 van 28 (251 Weergaven)

Deuren verdwenen na update

★★★★★ Novice

Hoi allemaal, 

 

Ik wilden laatst mijn Sims 4 spelen maar hij had een update en ik heb het nieuwe pakket middelbare school gekocht. Alleen toen ik Sims 4 opstartte waren opeens al mijn deuren weg Frown Ik kon ze ook niet meer plaatsten door een scriptfout. Ik heb toen al mijn mods uit de Sims gehaald en het spel gerepareerd. Ik kan nu wel deuren weer plaatsen alleen zijn helaas nog steeds al mijn deuren weg van alle huizen en openbare kavels.. Ik heb alle pakketen dus heb best veel werelden.

 

Weet iemand wat ik nu moet doen om al die deuren terug te krijgen? Want heb ook niet zo zin om allemaal deuren te plaatsen in al die huizen en openbare kavels bij elke wereld Disappointed 

 

Moet ik nu gewoon afwachten totdat Sims weer een update geeft? 

 

Alvast bedankt voor de hulp Standard smile

 

Bo

 

Bericht 12 van 28 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Deuren verdwenen na update

Champion

Hey @Bosims2,

 

Jammer dat na de patchupdate en de aanschaf van het Middelbare School pakket alle deuren uit de kavels in al jouw Sims werelden zijn verdwenen!

 

Ik denk dat er na de reparatie weinig anders op zit dat alle deuren weer handmatig te vervangen. Ik neem aan dat je ooit op al die kavels aanpassingen hebt gedaan.

Als je toen (ooit) alles in een keer hebt aangepast via een scriptmodificatie dan zou je misschien de maker van die mod kunnen vragen of hij/zij een nieuwe scriptmodificatie wil maken en die aan alle spelers die er nu last van hebben ter beschikking wil stellen. Lees voor de zekerheid nog even de informatie van EA over het gebruik van cc en modificaties: https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/ 

 

Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om een geheel nieuw spel te starten en daar alle kavels af te gaan en op te slaan in jouw bibliotheek. Als je dan je oude spel weer opent dan kan je kavel per kavel (huis per huis) vervangen voor de originele bestanden. Dat is ook heel veel werk maar misschien minder dan alle deuren één voor één te moeten vervangen. 

 

Een nieuwe update zal er zeker niet voor zorgen dat de deuren uit  jouw oude modificaties weer ineens terugkomen of gaan werken.

 

Het komt misschien wel een beetje over als mosterd na de maaltijd maar het gebruik van modificaties blijft altijd voor eigen risico.

 

Veel succes met herstellen en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 28 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Deuren verdwenen na update

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

@Bosims2Hoi Dit probleem is helaas al bij 1 andere simmer hier opgelost, dat was namelijk álle CC en Mods uit de sims halen en zij/hij kon weer spelen.

 

Opgelost: Geen deuren kunnen plaatsen - Answer HQ (ea.com) hier vindt je het topic. Succes

 

The Sims 4 - De Sims 4 - Mods en updates voor de game (ea.com) dit artikel kan je misschien ook nog helpen om van je Mods af te komen Wink


Groetjes Monique

Bericht 14 van 28 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Deuren verdwenen na update

★★★★★ Expert
Dat is normaal wanneer je aangepaste inhoud gebruikt, @Bosims2 en deze foutmelding heeft daarmee te maken: https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/#mods-problem
Zorg dat je basisstappen helemaal hebt gedaan. Met een nieuwe eigen gemaakte Sim / huishouden gaan testen, in een andere of eigen gemaakte woning.
Je zal alle aangepaste inhoud ook moeten bijwerken en controleren op mogelijke boosdoeners. Bekijk de meegeleverde documentatie bij problemen of vragen en anders contact opnemen met diens maker.
Controleer dat je de deuren op de goede locatie plaatst en dat de deuren niet gehinderd worden door andere voorwerpen en Sims.
Probeer het eens met de standaard deuren, geleverd door het basisspel of je aanvullende inhoud.

Groetjes.
Bericht 15 van 28 (258 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Deuren verdwenen na update

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Dank jullie wel voor alle antwoorden! Ik ga deze documentaire even bekijken want ik speel al zolang ik sims heb met mods en had daar nooit problemen mee gehad. Ik hoop dat dit gaat werken want met mods spelen is altijd wel wat leuker haha. 

 

Bo

Bericht 16 van 28 (232 Weergaven)

Re: Deuren verdwenen na update

★★★★★ Novice

Dank u wel voor uw antwoord! Ik moet eerst denk ik gaan ontdekken welke mods het probleem is. Maar denkt u dat ik nog wel met mods kan spelen? Of moet ik dat niet meer doen. 

 

Bo

Bericht 17 van 28 (229 Weergaven)

Re: Deuren verdwenen na update

★★★ Guide
@Bosims2 Helaas geven momenteel véél mods deze bugs. Dus probeer even het spel uit zonder mods en zet ze dan stuk voor stuk weer terug in de mod folder en speel dan weer eventjes en kijk of je dan de deuren wel of niet kunt plaatsen,zo weet je gelijk welke mod foutief reageert.

Succes,
Groetjes Monique
Bericht 18 van 28 (228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Deuren verdwenen na update

★★★★★ Novice
@monique23051 Dank u wel voor de snelle reactie. Dan heb ik veel werk te doen en ga er gelijk aan beginnen Standard smile
Bericht 19 van 28 (230 Weergaven)

Re: Deuren verdwenen na update

★★★ Guide
@Bosims2 Graag gedaan Wink Ik zat toevallig iets te typen en zag jouw bericht.

Deze methode kan ook dat je ze in "sets" terug gaat zetten, gaat iets sneller en weet je ook in welke set de foutieve "mod of cc" zit.

Succes en toch veel speelplezier,

Verwijder alle mods uit de map 'Mods' en voeg ze daarna in sets opnieuw weer toe.
Na het toevoegen van iedere set, kun je de game laten draaien om te zien of het probleem zich voordoet.
Zo gauw je vast hebt gesteld dat een bepaalde set een problematische mod bevat, kun je de helft van die set verwijderen om te zien of het probleem nog steeds optreedt.
Als dat zo is, verwijder je weer de helft van de set en probeer je het opnieuw.
Als dit niet zo is, activeer je de helft van de modset die je verwijderd had en probeer je het opnieuw.
Herhaal dit proces totdat je de mod die problemen oplevert hebt opgespoord. Deze zoekmethode wordt door De Sims-community soms ook wel de '50%-methode' genoemd.
Verwijder eerst de mods. Omdat de kans groter is dat deze conflicten veroorzaken, kun je om te beginnen alleen deze mods (indien aanwezig) te verwijderen, om zo jouw zoekmethode beter toe te spitsen.

Groetjes Monique
Bericht 20 van 28 (228 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help